Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

[contact-form-7 id="375525"]

Čuvena američka picerija povukla zanimljiv marketinški potez: Kutija koja se sklapa u sto

Pizza Hut ponudio je nešto dodatno svojim kupcima koji se sele neki drugi grad kroz svoju ambalažu.

Naime, lanac picerija nudi specijalnu kutiju za picu koja se pretvara u mini sto sa porudžbinom velike pice po redovnoj ceni u Dalasu, Teksas, Šarlotu, Severna Karolina, i Orlandu. Pizza Hut je izabrala te gradove na osnovu liste Penske Truck Rental-a, koja je rangirala te gradove među najpopularnijim destinacijama za preseljenje u zemlji.

Brendovi često nude marketinške kampanje koje privlače pažnju, posebno kada su povezane sa važnim praznicima ili događajima. A s obzirom na to da se matična kompanija Yum Brands suočava sa istim vrstama pritisaka koji smanjuju prihode u celoj industriji brze hrane, Pizza Hut nastoji da poveća prodaju čak i dok kupci troše novac na drugim mestima.

pica sa zmijom

Pizza (Unsplash)

Prodaja u istim prodavnicama Pizza Hut-a pala je za 3 odsto u drugom kvartalu. Pizza Hut i Yum Brands nisu sami u ovome: McDonald’s, Starbucks, Burger King i Wendy’s su takođe nedavno prijavili manji broj posetilaca i nižu ukupnu prodaju.

Kutija-sto nakon selidbe

Struktura stola u kutiji od valovitog kartona sklapa se u oslonac koji može držati kutiju za picu. Kutija-sto je dostupna samo putem dostave. Pizza Hut je povezao svoju najnoviju promociju sa idejom naručivanja pice nakon selidbe.

„Mnogi mogu da se poistovete sa haosom koji dolazi sa selidbom, i poslednje o čemu želite da brinete jeste raspakivanje kako biste uživali u zasluženom obroku na kraju dugog dana,“ rekla je Melissa Friebe, direktor marketinga Pizza Hut-a, u izjavi.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Pizza Hut 🍕 (@pizzahut)

Pizza Hut je takođe motivisan da se takmiči protiv drugih lanaca poput Papa John’s i Dominos. Oko Dana zaljubljenih, kompanija je pokrenula kampanju „Goodbye Pies“, koja je omogućila kupcima da naruče besplatnu dostavu Pizza Hut-a na adresu bivšeg partnera. A u decembru prošle godine, kompanija je lansirala prostirku „Reverse Delivery“, na kojoj su kupci mogli da poklone besplatnu picu svom dostavljaču.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE