Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Crna Gora je dragulj Evrope“

    Rašad Alijev, izvršni direktor kompanije Azmont Investments, u čijem je vlasništvu Portonovi, za BIZLife otkriva šta nas očekuje u novoj sezoni ovog luksuznog rizorta

    Iz godine u godinu, Crna Gora se uspešno pozicionira kao luksuzna i atraktivna destinacija za turiste iz celog sveta, a brojni svetski poznati magazini i sajtovi posvećeni putovanjima svrstavaju je na liste najpopularnijih letnjih destinacija u Evropi. Takođe, tokom prethodnih godina, a posebno u 2022, procvetalo je tržište nekretnina u Crnoj Gori, a stranci su investirali više nego ikada.

    O ovim temama, ali i o tome šta nas očekuje u predstojećoj sezoni, razgovarali smo sa Rašadom Alijevim, izvršnim direktorom kompanije Azmont Investments, u čijem vlasništvu je rizort Portonovi.

    • Prethodne godine Portonovi je ostvario zaista izvanredne rezultate kada je reč o posećenosti rizorta, a podaci govore i da je rekordan broj stranaca kupio nekretnine u Crnoj Gori. Kakva su vaša očekivanja za sezonu koja je pred nama?

    ‒ Nekoliko proteklih godina bilo je veoma nepredvidivo – i na domaćoj i na svetskoj sceni došlo je do brojnih dešavanja koja su umnogome izmenila način poslovanja i vodeće trendove. Iz njih smo izašli bogatiji za brojna iskustva i lekcije, te smo veoma ponosni na to što smo, uprkos svim izazovima, uspeli da se prilagodimo i doprinesemo rastu crnogorskog tržišta nekretnina, kao i čitave industrije turizma.

    Izuzetno uspešna praznična sezona u Portonovom, koja je privukla više od sto hiljada posetilaca, bila je sjajna uvertira u sve ono što nas očekuje u mesecima koji dolaze – počevši od dešavanja uoči uskršnjih i prvomajskih praznika, pa sve do najave letnje sezone.

    Jedan od dokaza da su uloženi napori tima Portonovi ka stalnom rastu i unapređivanju usluga prepoznati od strane posetilaca jeste i nagrada Booking.com  Traveller Review Award.

    • Na koji način je prisutnost rizorta povećao privlačnost Crne Gore kao mesta za investiranje?

     U kompaniji Azmont Investments ponosni smo na to što smo prepoznali izvanredan potencijal Crne Gore i njenih prirodnih lepota. Upravo zato smo baš ovde, u zemlji koju mnogi poznati svetski magazini već godinama stavljaju na liste najpopularnijih letnjih destinacija, kreirali idilično naselje koje privlači pažnju turista iz svih krajeva sveta. To su prepoznali i brojni investitori, koji su kupili nekretnine u okviru našeg rizorta. To je dodatni dokaz da, iako ne možemo tempirati tržište koje je praćeno velikim rizicima i ulaganjima, posedovanje jedne ovakve nekretnine može predstavljati stalan izvor odličnih prihoda, ali i mira, zadovoljstva i uživanja. Naš cilj je da kontinuirano podstičemo ekonomski rast, dok nastavljamo da unapređujemo ono što Crnu Goru čini privlačnom turistima, jer ona je, zaista, jedan od najpotcenjenijih dragulja Evrope.

    • Šta smatrate najznačajnijim prednostima koje vas razlikuju od drugih rizortova?

    ‒ Rekao bih da je to, pre svega, jedinstveno i personalizovano iskustvo prilagođeno najrazličitijim tipovima putnika, kao i izuzetan nivo usluge koju pružamo svakom gostu, bez obzira na stil putovanja ili preferencije – od porodica sa malom decom, parova koji traže romantičan odmor, do solo putnika u potrazi za avanturom. Pored toga, naša lokacija na obali, koja je sama po sebi zadivljujuća, i sadržaji svetske klase, kao što je vrhunski spa i velnes centar Chenot Espace, izdvajaju nas od drugih odmarališta u regionu i čine nas prvim izborom za putnike koji posećuju ove krajeve.

    • Jedna od jačih strana Portonovog je i savremena marina, koja je prošle godine odlikovana prestižnom akreditacijom „5 Gold Anchor”. Kakvi su planovi kada je reč o razvoju ovog segmenta rizorta?

    ‒ Velika nam je čast što smo dobitnici ovog izuzetno važnog priznanja Yacht Harbour asocijacije. Kada smo, pre nekoliko godina, krenuli sa izgradnjom Portonovi marine, imali smo viziju da budemo marina koja je prepoznata po izuzetnom kvalitetu usluga koje pružamo. Nagrada „5 Gold Anchor” dokaz je da smo u tome i uspeli i da ćemo, u skladu sa tim, nastaviti da ispunjavamo najviše standarde i pružamo najbolju moguću uslugu našim korisnicima. Kada je u pitanju naredni period, očekujemo i planiramo samo dalji rast i razvoj, budući da nautički turizam Crne Gore ima veliki potencijal, ali ga je neophodno podsticati i negovati kako bi se cela zemlja pozicionirala kao jedna od vodećih destinacija za jedriličare.

    • Po čemu će se Portonovi razlikovati od svoje prošlogodišnje verzije?

    ‒ Dok gledamo unapred, u Portonovi 2023, uzbuđeni smo zbog nastavka evolucije našeg rizorta. Iako smo se oduvek ponosili time što nudimo turističku destinaciju svetske klase, stalno nastojimo da se usavršavamo i inoviramo. Ovo uključuje stalna ulaganja u našu infrastrukturu i pogodnosti, kako bismo osigurali da gostima uvek nudimo najnovije i najluksuznije ponude. Verujemo da će Portonovi tokom 2023. godine ponuditi još više izuzetnih iskustava – od jedinstvenih restorana do novih velnes ponuda, uz održavanje visokog nivoa usluge i pažnje prema detaljima, po kojima smo poznati.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE