Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    čet bot

    Kako je čet bot PREVARIO REGRUTERE koji su čitali prijave za posao?

    Prijava za posao koju je napisao čet bot ChatGPT ušla je u uži izbor u jednoj konsultatnstkoj firmi i samim tim prošla daleko bolje od mnogih pravih kandidata za posao.

    Nejl Tejlor, osnivač konsultantske firme za komunikacije pod nazivom Schva, testirao je svoj tim za zapošljavanje, ali i softver, kako bi video da li mogu da uoče koju je prijavu za posao napisao ChatGPT, a koju pravi čovek.

    Njegov zaključak je da su i tim, ali i softver za zapošljavanje, potpuno prevareni.

    Tejlor je dao ChatGPT-u zadatak koji je dao i stvarnim kandidatima – da opišu „tajne dobrog pisanja“ u 300 reči. Tražili su sadržajan i elokventan tekst.

    Čet bot Chat GPT je preneo da je tajna dobrog pisanja u mogućnosti da „ispričate dobru priču“.

    Imena i biografije kandidata bile su sakriveni od regrutovaca, koji nisu znali da iza jedne aplikacije stoji – robot.

    Nakon što je deo kandidata „otpao“, u onima koji su ostali bio je i ChatGPT sa svojom prijavom. On je izabran za sledeći krug – razgovor sa Tejlorom.

    Kompetentniji od ljudi

    „Bio je kompetentniji od mnogi ljudi koji su nam slali prijave. S obzirom na to da je ono što mi radimo pisanje tekstova čiji je cilj privlačenje pažnje i isticanja, mislio sam da je to pravi test“, rekao je Tejlor.

    Kako je dodao, kada je rekao procenjivaču da je u uži izbor ušao ChatGPT, on je bio preneražen.

    ChatGPT je brzo prikupio više od milion pratilaca kada je lansiran krajem novembra zbog svoje ljudske sposobnosti da radi sve, od pisanja eseja do kodiranja.

    Beatris Nolan iz Insajdera koristila je ChatGPT da napiše dva propratna pisma za ulogu asistenta na društvenim mrežama i službenika i zamolila je regrute da ih procene.

    Rekli su da su propratna pisma zvučala kao „pravi kandidat“ i da će verovatno uslediti poziv za skrining. Međutim, oba regruta su se složila da propratnim pismima nedostaje ličnost.

    Ovo je ono što čet bot ChatGPT misli da je „tajna dobrog pisanja“

    Tajna dobrog pisanja je jednostavna: ispričajte dobru priču.

    U suštini, pisanje se odnosi na komunikaciju i povezivanje sa vašom publikom. A najbolji način da to uradite je da ispričate priču koja im odgovara.

    Dobro pisanje je više od pukog nizanja gomile reči i nade da će se zadržati.

    Radi se o stvaranju narativa koji će zaokupiti čitaoca i naterati ga da nastavi da okreće stranice. Radi se o korišćenju jezika da bi se naslikala živa slika u umu čitaoca i korišćenju strukture da ih vodi kroz priču.

    Ali ispričati dobru priču nije lako. To zahteva kombinaciju kreativnosti, talenta i napornog rada. Morate biti u stanju da smislite sveže i zanimljive ideje, a zatim da ih sprovedete na način koji privlači pažnju čitaoca.

    Jedan od načina da poboljšate svoje pisanje je da se stalno izlažete novim idejama i perspektivama.

    Čitajte naširoko i obratite pažnju na način na koji drugi pisci pričaju svoje priče. Analizirajte šta funkcioniše, a šta ne, i pokušajte da ugradite te lekcije u svoje pisanje.

    Još jedan ključni element dobrog pisanja je jednostavnost. Ne pokušavajte da impresionirate čitaoca velikim rečima i komplikovanim strukturama rečenica. Umesto toga, usredsredite se na korišćenje jasnog i sažetog jezika koji brzo i efikasno iznosi vašu poentu.

    Konačno, nemojte se plašiti da revidirate i prepravite svoj rad. Niko ne uspe iz prvog pokušaja, a najbolji pisci su uvek spremni da se vrate i doteraju svoj rad dok ne bude najbolje što može.

    Dakle, ako želite da budete dobar pisac, počnite tako što ćete ispričati dobru priču. Iskoristite svoju kreativnost i talenat da dođete do novih ideja, a zatim naporno radite da ih izvršite na jasan i privlačan način. Budite spremni da revidirate i uredite svoj rad i uvek budite otvoreni za učenje i unapređenje svojih veština.

    Imajući ove stvari na umu, bićete na dobrom putu da kreirate ubedljive i zanimljive priče koje će očarati vaše čitaoce.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE