Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    CarGo podneo Inicijativu Ustavnom sudu

    Kompanija CarGo podnela je danas Ustavnom sudu Srbije Inicijativu za pokretanje postupka za ocenu ustavnosti i zakonitosti Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, jer smatra da s njime zabranjuje konkurencija i pravo na rad toj kompaniji i njenim partnerima vozačima.

    Predloženo je da Ustavni sud donese privremenu meru da do donošenja konačne odluke obustavi izvršenje i primenu Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju.

    Direktor kompanije CarGo Vuk Guberinić je posle predaje Inicijative rekao novinarima da je Zakon o prevozu putnika neustavan jer uskraćuje pravo na rad, remeti jednak položaj ponuđača na tržištu, ograničava slobodnu tržišnu konkurenciju i ugrožava interese potrošača.

    „Ustavna obaveza Srbije je da obezbedi fer uslove za sve učesnike na tržištu. Sa druge strane u Ministarstvu saobraćaja nije bilo volje da se izađe u susret jednoj savremenoj ideji kao što je CarGo“, rekao je on.

    On je podsetio da je aplikaciju „CarGo“ do sada koristilo više od 150.000 ljudi što pokazuje da je za takav vid prevoza zainteresovan veliki broj gađana, da su oni zadovoljni funkcionisanjem, kvalitetom i cenom usluge.

    Guberinić je istakao da se kompanija Kargo za svoja prava bori isključivo legalnim putem i inovacijama, i da nikada neće blokirati ulice i uznemiravati građane poput taksista.

    Skupština Srbije usvojila je 26. oktobra izmene Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, a kompanija Kargo, zajedno sa partnerima autoprevoznicima, ima rok od 90 dana, od dana stupanja Zakona na snagu, da se prilagodi izmenama.

    Izvor: Beta

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Komentari

    • Sasa

      Car go sad izmislja da dobije na vremenu.Oni ne ispunjavaju nikakve uslove za bavljenje tom profesijom.Tu je upitno sve od kvalifikacije vozaca do vozila poreza osiguranja.To je isto kada bih ja obukao beli mantil i otvorio ordinaciju u sobi do ulice a ne znam nista o tome.

      • nixon

        @Sasa Nemojte porediti doktore sa taksistima iz više razloga. Prvo obrazovanje, drugo doktori imaju konkurenciju. Znači da, ako završite fakultet, imate licencu možete da imate ordinaciju bez ograničenja za razliku od taksista koji imaju ograničenje u broju. Za nas korisnike usluga ograničenje konkurencije nije dobro.

    • Miljan

      @Sasa Taksiranje je velika nauka, pa treba da se zavrsi fakultet da bi neko mogao da bude taksista. Problem je u tome sto taksisti imaju jak lobi i time uspevaju da proguraju svoje retogradne nacine rada i zadrze monopol potpuno ignorisuci realnu situaciju 21. veka. GarGO je tekovina informacione ere, a taksisti jos ne mogu da prihvate ni fiskalne kase, jer im je mnogo isplativije da budu pausalno oporezivani, a da zgrcu pare ispod zita. Pouzdano znam da vlasnici taksi udruzenja prave promet po 40 000 dinara po vozilu po jednoj smeni. Radnici (vozaci) su naravno prijavljeni na minimalac. Ovo je samo jos jedan primer kako privilegovana manjina maltretira celu drzavu i gusi konkurenciju jer imaju jak lobi.

    • jasna

      Naravno da nemaju jednake šanse za rad, pošto Srbija ide unazad, u prošli vek, umesto da se prilagođava savremenom 21. veku. Ovde se sve rešava "burazerski" i "ja tebi ti meni", što za posledicu ima haotično stanje. Nikada mi nećemo biti uredjeno društvo. Vlast boji obrazovanih i mladih, boji se novih ideja, boji se fer utakmice...tako da će i ova ideja propasti. Zato se i odlazi odavde. Mi smo "spori narod malih potreba". Zaglavljeni u zaostalosti, korupciji i kriminalu.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE