Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Brending šoping centara

    Piše: Jelena Lešević, Head of Marketing, MPC Properties

    Na prvi momenat zvuči neobično nazvati šoping centar brendom. Većina posetilaca ga doživljava jednostavno mestom na kojem obavljaju kupovinu i druge servisne usluge. Mesto gde se ruča sa prijateljima, ili ide u bioskop sa porodicom… Komforno im je i poznato. Blizu kuće, ili posla. Ali taj centar možete da doživljavate kao mesto na kojem baš volite da provodite svoje slobodno vreme. Mesto koje ima nešto više, izaziva emocije i pruža doživljaje koji vam prijaju. Iako imate istu prodavnicu na više lokacija, vi baš želite da odete u onu koja je u tom centru. Ceo taj ambijent vam daje osećaj lepog uzbuđenja, radujete se svim drugim aktivnostima koje vam se na tom mestu nude. Kada kažete šoping centar vi instinktivno pomislite baš na taj jedan i poseta njemu je za vas ritual.

    To je ono što zovemo brendingom. Sve što je tim koji vodi taj šoping centar radio da bi postigao baš te emocije i asocijacije kod vas. Sav sadržaj centra, oglašavanje, zabavne ili svrsishodne aktivacije, kampanje, poruke koje tržni centra kao brend plasira zove se brendiranje.

    Šoping centar ima svoj dominantan personality

    Iako je inkluzivan, otvoren za sve, poštuje, čak i slavi različitosti kroz raznovrsnu ponudu, optimalan miks brendova, servisa i usluga, on ipak ima dominantne vrednosti i atribute sa kojima rezonira glavna ciljna grupa, a sa kojom u vezi on gradi svoj identitet. U sklopu toga je i vizuelni identitet i ton komunikacije. Oni međusobno treba da se sinhronizuju u jedinstvenu impresiju kod potrošača.

    Da bi se brend „pogledao u ogledalo“, potrebno je izvršiti različita istraživanja i shvatiti gde je on sada, a gde želite da bude. Koji su koraci da tamo stigne, ako već nije. Kako želite da ga ljudi percipiraju i ko su ti glavni posetioci. U krajnjoj istanci – koji strateški koraci i koji potrošači mogu obezbediti rast biznisa, tako da i sam centar ima više mogućnosti za rast i razvoj.

    Šoping centar je community centar, samim tim i platforma za važne teme

    Daje glas onim vrednostima koje su u skladu sa atributima brenda. I sam je pokretač aktivacija koji podržavaju potrebe i interesovanja raznih grupa i na taj način gradi svoju brending zonu.

    Kroz kontinuiranu komunikaciju na jasnoj komunikacionoj strategiji dobijamo tržni centar kao brend.

    MPC Properties kroz svoju mrežu tržnih centara u koje spadaju Ušće, BEO, Mercator, Delta City i Immo Outlet centar, ima dugogodišnje iskustvo u izgradnji brendova.

    Ušće se može smatrati landmark-om grada, mesto koje već 13 godina veliki broj ljudi smatra omiljenim. BEO, koji se nalazi u ulici Vojislava Ilića, uneo je svežinu u taj kraj, sa realnom ambicijom da u njegovoj prijatnoj atmosferi i posebnoj ponudi i enterijeru uživaju žitelji celog grada. Mercator Beograd, sa prepoznatljivom premijum ponudom i Delta City koji je od prošle godine upotpunio našu mrežu, voljeni su i posećeni od stanovnika rezidencijalne ili poslovne zone oko centara. Istovremeno, prepoznati su po posebnoj atmosferi i ponudi koja privlači i ljude van te zone. Immo Outlet centar, sa parkom i programom namenjenim celoj porodici, omiljeno je mesto za kupovinu i okupljanje stanovnika tog kraja. Svakako je omiljen izbor i modnim sladokuscima koji tu mogu naći povoljniju ponudu tokom cele godine.

    Aplikacija lojalnosti Tvoj centar

    Snaga naše mreže je velika. Ona odgovara afinitetima različitih grupa i na lokacijama koje su ključne za svaki deo grada, ne ograničavajući se samo na njih. Tu jedisntvenost smo iskoristili i lansirali aplikaciju lojalnosti Tvoj centar koja umrežava Ušće, BEO, Mercator i Delta City i nudi brojne pogodnosti potrošačima kroz skupljanje poene samim odlascima u pomenute centre, a njihovom zamenom dobijaju šansu da osvoje poklone, koriste trajne popuste kod nekih zakupaca, ali i prvi saznaju novitete iz centara.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE