Borivoje Petrović, menadžer održavanja Strauss Adriatic: „Ponosan sam što sam deo ovog tima”

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Borivoje Petrović, Strauss Adriatic

    Borivoje Petrović, menadžer održavanja Strauss Adriatic: „Ponosan sam što sam deo ovog tima”

    Strauss Adriatic posluje u okviru multinacionalne kompanije Strauss Coffee, koja je peta po veličini kompanija na svetu po prometu sirove kafe. Nudi širok asortiman proizvoda, uključujući prženu i mlevenu kafu, instant kafu, espresso, mikseve i kafu od celog zrna za uživanje kod kuće, na poslu, u kafićima, restoranima i hotelima. Osim toga, kontinuirano razvija poslovanje i brendove kako bi što većem broju ljudi ponudila doživljaj kafe autentičnog lokalnog ukusa.

    A kako izgleda rad u kompaniji Strauss Adriatic? Kako bismo se malo bolje upoznali sa njenim zaposlenima, u narednom periodu ćemo pitati nekoliko predstavnika ove kompanije iz različitih poslovnih oblasti o iskustvu koje imaju kao članovi Strauss Adriatic tima.

    Ovom prilikom, na pitanja je odgovarao Borivoje Petrović, menadžer održavanja u kompaniji Strauss Adriatic.

    • Na koji način primećujete svoj profesionalni razvoj u kompaniji?

    Najlakše ga primećujem po svom odnosu prema kriznim i stresnim situacijama. Nekada mi je bio veliki izazov da ih prevaziđem, dok danas slične situacije mnogo lakše rešavam. Takođe, primećujem da je moj profesionalni razvoj prepoznat i kroz odnos sa kolegama koje žele da čuju moje mišljenje.

    • Da li ste ostvarili sve svoje zamisli koje ste imali na samom početku rada u Strauss Adriatic-u?

    S obzirom na to da sam karijeru u kompaniji počeo na nižoj operativnoj poziciji, i moje ideje i zamisli su u tom periodu bile na nižem nivou. Kako sam napredovao, tako sam pred sebe postavljao veća očekivanja i više ciljeve. Ne mislim da sam ostvario sve svoje zamisli, ne verujem ni da je to moguće. Lepota ovog posla ogleda se u tome što krajnji cilj zapravo ne postoji, već se stalno preispituju i nadograđuju. Promene na tržištu kafe u našoj zemlji, nove tehnologije i obaveze, sve su to generatori novih ideja na koje treba da odgovaramo u budućnosti.

    • Koje su Vaše nove profesionalne ambicije?

    Projekat automatizacije pakovanja u našoj proizvodnji je najambiciozniji poduhvat u kom sam do sada učestvovao. To je vrlo verovatno i najveća investicija u Strauss-u od izgradnje nove fabrike. Automatizacijom pakovanja bismo zaokružili proces proizvodnje kafe i njegova realizacija bi bila najveća satisfakcija za mene u dosadašnjem radu, svakako i najdragocenije iskustvo. Pored toga, veliki projekat na kome sam radio prošle godine je Predgrevanje kafe na pržioniku R3000, u okviru obuke Lean Six Sigma, u kojoj je pored mene još sedam kolega dobilo zvanje Green belt u ovoj metodologiji rada. Za Green Belt program smo nedavno dobili i Stanton Chase nagradu. U pitanju je upotreba otpadne toplotne energije iz pržionika koju bismo iskoristili za predgrevanje sirove kafe i na taj način skratili trajanje procesa prženja. Realizacija će u velikoj meri doprineti smanjenju potrošnje prirodnog gasa, kao i smanjenju emisije gasova sa efektom staklene bašte, što će nas dodatno približiti ambicioznim ciljevima grupe u domenu zaštite životne sredine. Ovaj projekat je u fazi pronalaženja adekvatnog izvođača radova i verujem da ćemo ga uskoro započeti.

    • Na šta ste posebno ponosni u svom dosadašnjem radu?

    Pre svega, ponosan sam što sam deo ovog tima i Strauss Adriatic-a, radim u okruženju koje mi je dalo mogućnost da napredujem i koje je verovalo u mene kada možda ni sam nisam imao dovoljno samopouzdanja. Ponosan sam na odnos koji sam izgradio sa kolegama, ne samo u okviru Strauss Adriatic-a već i Strauss Coffee-ja. Kada je u pitanju sam posao, istakao bih našu trajnu opredeljenost za zeleno poslovanje, sa fokusom na davanju novih vrednosti društvu i zajednici. Podvukao bih projekte izgradnje dve solarne elektrane i kotlarnice na biomasu koji se izdvajaju kao svetli primeri cirkularne ekonomije koji u ovim izazovnim vremenima posebno dobijaju na značaju. Početkom godine ušli smo u sam finiš realizacije digitalizacije dokumenata i procedura koje su u vezi sa održavanjem proizvodne opreme. Približili smo proces svima koji u njemu učestvuju tako što smo kreirali aplikaciju za pametne telefone. Na taj način je unapređena komunikacija između zaposlenih, a uvid u stanje opreme u proizvodnji je moguć uz internet i nekoliko klikova sa bilo koje lokacije. Ovu aplikaciju smo razvijali od samog početka i izuzetno sam zadovoljan rezultatom koji smo postigli.

    • Koje doživljaje u kompaniji ćete uvek pamtiti?

    Verujem da je u mojoj prirodi da pamtim samo lepe stvari. Putovanja i obilasci fabrika naših kolega iz Strauss Coffee-ja će mi uvek biti u lepom sećanju, iako ih u poslednje vreme nije bilo. Druženja sa kolegama, bilo formalna u vidu raznih proslava, bilo neformalna, su mi od izuzetnog značaja, jer pokazuju kakav smo tim i da smo kolegijalne odnose podigli na viši nivo. Posebno ću pamtiti svoje unapređenje u menadžera, u poslovnom smislu je došlo u pravom momentu, a kasnije se ispostavilo i u privatnom životu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Strauss Adriatic

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE