Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bor Hotel by Karisma: Ko je osmislio dizajnerska rešenja koja do sada nisu viđena u našem okruženju?

    O novom zlatiborskom hotelu Bor Hotel by Karisma već se govorilo kao jednoj od retkih lokacija u Srbiji na kojoj će biti dostupna usluga konsijerža. Poznato je da će Hotel imati 93 luksuzne hotelske smeštajne jedinice, SPA & Wellness centar, tri restorana, Rooftop i Lobby bar i Cigar lounge, ali ono što neposredno upada u oči jeste dizajn: eksterijer je u potpunosti integrisan sa prirodnim okruženjem, a enterijer je urađen po poslednjoj reči sofistikacije.

    „Krivci“ za tako nešto su arhitekte Marija Mitrović i Vladimir Stojiljković iz Paralela Studio, kao i Thalis Pitoulis, Mancode Founder & Founder of the McVICTOR&HAMILTON Advertising Agency and Creative Head. Evo šta kažu u ekskluzivnom intervjuu za BIZLife.

    Marija Mitrović i Vladimir Stojiljković

    Marija Mitrović i Vladimir Stojiljković

    Marija Mitrović i Vladimir Stojiljković

    • Učestvovali ste u kreativnoj izvedbi, da li bismo mogli da dobijemo uvid u vaše izazove, zadatke i težnje koje ste inkorporirali u ovaj projekat?

    Naš zadatak je bio da osmislimo rešenje koje nije viđeno do sada u našem okruženju u hotelima kategorije sa pet zvezdica. Kako je reč o ozbiljnom poduhvatu, moramo da priznamo da smo se prilikom izrade projekta enterijera za Bor Hotel by Karisma susreli sa nizom izazova. Svaki korak morali smo da sagledamo iz više uglova, pre svega, inženjerskog, potom kreativnog i, na kraju, ekonomskog. Međutim, naš tim voli izazove i srećni smo što možemo da kažemo da smo se sa njima uspešno izborili – kao rezultat našeg predanog rada nastalo je idejno rešenje. Predstavili smo 3D prikaze, a veliki deo njih je ušao je u dalju razradu projekta.

    Veliku ulogu u projektu su svakako odigrali investitori koje dugo poznajemo i znamo da uvek insistiraju na kvalitetu i estetici. Tankmont i njihova prodžekt menadžment kompanija TM Hospitality su ispratili i izveli radove poštujući naš projekat enterijera do najsitnijih detalja. Imali su puno poverenje u nas, što doprinosi dobroj atmosferi i opuštenosti u radu, a iz toga proizilazi i kreativnost.

    • Šta je bila vaša osnovna inspiracija prilikom dizajniranja hotela? 

    Projekat je zaista bio inspirativan, a naš tim je mišljenja da ideje mogu da nastanu iz mnogo čega. Pre svega, neke su proizišle iz našeg dugogodišnjeg rada na projektima u inostranstvu. Međutim, osmišljavanju rešenja doprinela su i naša iskustva sa putovanja širom sveta.

    Smernica za projekat enterijera bili su i detalji, pa tako i sam logo i ime hotela Bor. Jednostavno, obratili smo pažnju na sve što bi moglo da nam pomogne u kreiranju projekta vrednog pažnje.

    Cilj nam je bio da isprojektujemo enterijer hotela tako da se, boraveći u njemu, posetilac oseća kao da se nalazi u najudobnijem i najprijatnijem prostoru. Krenuli smo od toga da unutrašnjost treba da odiše udobnom planinskom atmosferom. Trudili smo se da enterijer bude ispunjen sa što više prirodnih materijala, kao što su drvo i kamen. Posebnu pažnju smo posvetili i završnoj obradi u želji da je učinimo što prirodnijom, tako da se stekne utisak da su određeni komadi baš takvi nađeni u prirodi. Potom smo u dizajn inkorporirali metal, beton, kožu, tekstil i boje, ali tako da enterijer bude potpuno drugačiji od svega što je viđeno na našim prostorima.

    • Ono što je vidljivo iz dostupnih rendera, to je da ste zaista vodili računa o svakom detalju. Zašto su detalji toliko važni? 

    Dugogodišnje iskustvo nas je naučilo da je prezentovanje i kasnija razrada detalja u enterijeru ključna za finalni izgled objekta. Naše mišljenje je da upravo sitnice određeni prostor izdvajaju od drugih. Takođe, pratimo savremene trendove i društvene mreže jer oni u određenoj meri utiču na to šta će privući pažnju velikog broja ljudi. Zato su razni sadržaji u okviru hotela, počevši od Spa zone sa bazenom, barovi, Cigar bar & lounge, Rooftop restoran i drugi, projektovani tako da doprinose osećaju ugodnosti i udobnosti boravka u ovom hotelu.

    Iako realizacija ideja, od najsitnijih do onih najkrupnijih, može biti naporna, završeni radovi i puštanje objekta da živi daju nam podstrek da nastavimo da, sa istim entuzijazmom, prevazilazimo izazove i da se bavimo novim projektima.

    • Koliko vam je vremena bilo potrebno za osmišljavanje ovakvog koncepta? 

    Za izradu koncepta hotela nam je najviše vremena trebalo u početku, dok nismo precizno definisali pravac u kome će se kretati dizajn enterijera. U ovoj fazi usredsređujemo se na pronalaženje inspiracije, osmišljavanje ideja, koncepata, ali i uvažavanje želja koje dolaze sa raznih strana. Nakon toga, sve navedeno moramo da sagledamo i uobličimo u skladu sa našim težnjama i zamislima. Definisanjem jasnog smera dizajna, ideja se dalje lako razvijala i gradila kroz sve sadržaje hotela.

    • Da rezimiramo – zbog čega bi, po vašem mišljenju, trebalo da posetimo Bor Hotel by Karisma?

    Po našem mišljenju, boravkom u Bor Hotel by Karisma, svaki posetilac će sebi priuštiti doživljaj prirodnog i šik luksuza koji će ga ispuniti nezaboravnim uspomenama. Uživanje u pažljivo projektovanim ambijentima, u kombinaciji sa vrhunskom uslugom će, bez sumnje, ovaj hotel učiniti jednim od najboljih i najprivlačnijih mesta za boravak svih posetilaca Zlatibora, ali i regiona.

    Thalis Pitoulis, Mancode Founder & Founder of the McVICTOR&HAMILTON Advertising Agency and Creative Head

    Thalis Pitoulis, Mancode Founder & founder of the McVICTOR&HAMILTON advertising agency and Creative head

    Thalis Pitoulis, Mancode Founder & founder of the McVICTOR&HAMILTON advertising agency and Creative head

    • U kreiranju koncepta i dizajna hotela Bor by Karisma, pored Marije i Vlade iz Paralela studija, učestvovala je i agencija koju Vi vodite. Možete li nam reći nešto više o ovoj saradnji?

    Iza nas je jedan zaista uzbudljiv projekat. Naša vizija bila je da kreiramo jedan autentičan koncept na Zlatiboru – da gostima pružimo jedinstveno iskustvo i doživljaj u kombinaciji sa vrhunskom udobnošću i upečatljivim stilom. Naše međunarodno iskustvo i ekspertiza spojeni sa srpskom dušom i posebnim pečatom koji su dali naši partneri iz Srbije, imali su za cilj da pomere granice i podignu rezultat na viši nivo. Vodili smo se tim da je sve u stvaranju jedinstvenih osećanja i uspomena.

    • Imajući u vidu premium enterijer i eksterijer Bor Hotela by Karisma, koga bi, prema Vašem mišljenju, ovaj hotel trebao da privuče, na koji način i zašto?

    Ovaj hotel dizajniran je tako da privuče sve one ljude koji nisu u potrazi za klasičnim odmorom, nego žele da otkriju svoj jedinstveni način stvaranja novih, neskvakidašnjih iskustava.

    • Kada je reč o dizajnu, šta je ono što će izdvajati ovaj hotel na tržištu i koji će biti Vaš omiljeni deo hotela?

    Bor Hotel by Karisma nije samo hotel, to je zaista jedan poseban doživljaj. Jedinstveni stil i detalji koji oplemenjuju ovaj hotel inspirisani su svetskim putnicima. Kada je reč o mom omiljenom kutku, ne bih želeo previše da otkrivam – prepustio bih našim budućim gostima istraživanje svakog autentičnog ambijenta.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE