Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW biznis liga IV kolo: ,,Dobar suvozač je oslonac i safeguard” (VIDEO)

    Poslednje kolo BMW biznis lige obeležilo je zabavno druženje, kao i dobra atmosfera, ali pre svega – odlična vožnja na stazi. Takmičari su imali priliku da uživaju u atraktivnim BMW i MINI modelima i da iskuse potpuno nesvakidašnju dimenziju vožnje.

    Učesnicima su na raspolaganju bili modeli: potpuno električni BMW i4, BMW X1 plug-in hybrid, MINI Cooper S Hatch i MINI Cooper S Countryman.

    U muškoj kategoriji bilo je manje neizvesnosti, jer je u sve tri discipline Miloš Knežević bio na čelnoj poziciji, što mu je, zasluženo, donelo i pobedničku poziciju u ukupnom plasmanu.

    Srđan Ćirović, finansijski direktor, United Media

    Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?

    ‒ Dobro poznavanje performansi automobila, kao i mogućnosti tima i cele organizacije, neophodno je ne bi li se izvukao maksimum u oba slučaja, ali i da bi se znala njihova ograničenja. Iskustvo na stazi, broj pređenih kilometara, poznavanje saobraćajnih propisa čine vozača dobrim, isto kao što su i profesionalno i životno iskustvo odlike većine dobrih menadžera. Ulaganje u održavanja automobila, tj. ulaganje u razvoj tima, nužno je kako bi i automobil i tim dugoročno funkcionisali.

    Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?

    ‒ Cenim suvozača koji aktivno učestvuje u vožnji, pomaže vozaču u svim situacijama na putu i njegova je podrška. Isto je i u životu – dobar suvozač je oslonac i „safeguard”.

    Srđan Ćirović, finansijski direktor, United Media

    Srđan Ćirović, finansijski direktor, United Media

    Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu i sl.), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    ‒ Podjednako je važno, jer ne može vozač uspešno završiti trku pre stajanja u „pit-stop” i ako mu je mašina nedovoljno dobra. Dobro vreme zavisi od oba faktora. Ne možete voditi poslovanje i biti uspešni na tržištu ako imate ljude koji nisu spremni da zajedno sa vama rade na ostvarivanju poslovne strategije, ali i ako nemate dovoljno dobar proizvod ili dovoljno dobru uslugu koja će vas izdvojiti na tržištu.

    Da li, po vašem mišljenju, vozač koji prvi put vidi stazu može da nadmaši iskusnog vozača?

    ‒ Živim sa ubeđenjem da je sve moguće, pa i ovakva situacija. Inovativnim pristupom, hrabrom vožnjom, mudrim i brzim odlukama i dobrom mašinom – moguće je. Slično se može desiti, i dešava se, i na tržištu.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE