BMW Biznis liga: Miroslava Jocić, Secut

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW Biznis liga: Miroslava Jocić, Secut

    Održano je prvo kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina

    Miroslava Jocić, CEO, Secut

    • Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?

    Na prvom mestu je veština. Moraš da imaš malo talenta, ali pre svega – dosta rada iza sebe. Da bi vozač, odnosno menadžer, stigao na određenu destinaciju, mora da ima jasan cilj gde ide, na koji način će doći do cilja i, što je najbitnije, da vodi računa o drugim učesnicima u procesu. Sledeća bitna odlika jeste brzina. Živimo u vremenu gde se sve brzo odvija, pa je brzina u procesu odlučivanja jako bitan faktor. Ukoliko smo efikasni, vozimo po pravilima i, na kraju, stignemo na željenu destinaciju, ali sa velikim kašnjenjem – znači da nismo sve uradili kako treba. Dakle, potrebno je mnogo osobina da se poklopi da bi „vožnja” bila dobra. Najvažnije je da uživamo u njoj.

    Miroslava Jocić, CEO, Secut

    Miroslava Jocić, CEO, Secut

    • Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?

    Da, često, posebno poslednjih nekoliko godina, od kada nam je pandemija kovida promenila život. Tako sam i ja, kao CEO, morala da menjam taktiku često. Ponekad i na dnevnom nivou. Nikome nije bilo lako u tom periodu, ali je, opet, brzina u donošenju odluka bila presudna. Možda nisu sve odluke bile najbolje, ali kako se sve menjalo jako brzo, ono što je bilo loše sutra je već bilo ispravljeno.

    Međutim, i u periodu pre pandemije često se menjala taktika, kao i kurs. Ukoliko je uvek pravolinijski i bez izazova, izostaće očekivani rezultati, bez obzira na osećaj sigurnosti koju takva „vožnja” donosi. Osećaj u zoni komfora često ume da nas prevari i desi se da nas i početnici prestignu primenjujući drugačiju taktiku u tržišnoj utakmici.

    • Koje odlike, po vašem mišljenju, čine šampiona?

    Pre svega, upornost. Šampioni nikad ne odustaju i mislim da je to presudno u svakoj uspešnoj karijeri. Postoji uverenje da se šampioni rađaju, ali ja ne podržavam tu tezu. Šampion se ne stvara preko noći. Šampioni najbolje znaju kako su došli do uspeha i zato cene svaki svoj neuspeli pokušaj na putu ka cilju. Iza svakog šampiona stoji mnogo truda, rada, ulaganja, odricanja i usavršavanja. Naravno, da bi bio tu gde jeste, mora da ima i najbolji tim iza sebe.

    Miroslava Jocić, Secut

    Miroslava Jocić, Secut

    • Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    U industriji u kojoj radim ljudi su najbitniji faktor u procesu rada, tako da za mene nema dileme. Treba ulagati u ljude jer su oni najbolji pokretač svih procesa u kompaniji. Danas skoro za svaki radni proces postoji mašina koja će pomoći ljudima da budu efikasniji i uspešniji u svom poslu. Mi smo dosta uložili u automatizaciju i digitalizaciju, tako da nije izostao ni taj deo razvoja. Smatram da je dobar tim ljudi koji pametno koristi mašine dobitna kombinacija.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE