Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW Biznis liga: Dejan Majić, Mama Shelter

    Održano je prvo kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.

    Dejan Majić, GM, Mama Shelter

    • Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?

    Sigurnost , odgovornost, sposobnost donošenja odluka, prilagođavanje uslovima.

    • Da li, po vašem mišljenju, vozač koji prvi put vidi stazu može da nadmaši iskusnog vozača?

    Teško, ali može da se desi ako iskusan vozac nije fokusiran… Moj primer sa poslednje trke. 

    • Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?

    Gotovo svakodnevno – vremenska prognoza, broj učesnika u saobraćaju (operaciji), drugi učesnici u saobraćaju (konkurencija).

    Dejan Majić, GM, Mama Shelter

    Dejan Majić, GM, Mama Shelter

    • Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?

    Shvatanje potreba „vozača” , prihvatanje uloge „suvozača”.

    • Koliko se često usudite da „vozite bez ruku” (preduzimate relativno riskantne poteze)?

    Nikada.

    • Da li vam se nekad desilo da pomislite da ste izgubili kontrolu, ali ste, ipak, uspeli da se „vratite na stazu”?

    Da, ali nemojte nikome da kažete.

    • Koje odlike, po vašem mišljenju, čine šampiona?

    Donošenje odluka koje donose svima dobro, zbog kojih svi u timu postanu bolji.

    • Da li vam je u karijeri (ali i u privatnom životu) važnija brzina ili pouzdanost?

    Kod mene je to nerazdvojivo. Postoje putevi (projekti) koji se dugo planiraju, ali kad se krene u realizaciju, meri se vreme. To je, možda i nažalost, nasa svakodnevica.

    Dejan Majić, GM, Mama Shelter

    Dejan Majić, GM, Mama Shelter

    • Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    Apsolutno neophodno! Mali servis, veliki servis… Ako je dobra mašina / tim koji pobeđuje, to se ne menja, to se neguje.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE