Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW Biznis liga: Ivana Vukić, PepsiCo

    Održano je četvrto i poslednje kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.

    Ključno je da mi vladamo situacijom, a ne ona nama

    Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika za Zapadni Balkan, PepsiCo

    • Da li, po vašem mišljenju, vozač koji prvi put vidi stazu može da nadmaši iskusnog vozača?

    Svakom vozaču treba pružiti priliku, bez obzira na iskustvo. Nikad ne znamo ko i na koji način može da nas iznenadi.

    • Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?

    Naravno, potrebu za promenom donose nove okolnosti tokom samog trajanja trke.

    Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika za Zapadni Balkan, PepsiCo

    Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika za Zapadni Balkan, PepsiCo

    • Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?

    Suvozač, i u poslovnom i u privatnom životu, treba da bude partner – da imamo zajednički cilj i da njegovom ostvarenju podjednako doprinesemo.

    • Koliko se često usudite da „vozite bez ruku” (preduzimate relativno riskantne poteze)?

    Kada na najbolji mogući način procenim rizike.

    • Da li vam se nekad desilo da pomislite da ste izgubili kontrolu, ali ste ipak uspeli da se „vratite na stazu”?

    Naravno, mislim da je svako od nas bio suočen sa takvom situacijom. Ključno je da mi vladamo situacijom, a ne ona nama.

    • Koje odlike, po vašem mišljenju, čine šampiona?

    Odlučnost, prilagodljivost i pravednost.

    • Da li vam je u karijeri (ali i u privatnom životu) važnija brzina ili pouzdanost?

    Prednost bih dala pouzdanosti.

    • Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu i sl.), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    Treba ulagati podjednako kako bismo dobili najbolji proizvod. Automobil ne može da dostigne pun potencijal bez vozača, a vozač ne može da pokaže svoje mogućnosti bez adekvatnih alata i prilika

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE