BMW Biznis liga - Branka Rajičić, PwC

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Branka Rajičić

    BMW Biznis liga – Branka Rajičić, PwC

    Održano je drugo kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.

    Branka Rajičić, People and Talent Leader, PwC Central & Eastern Europe

    • Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?

    Mislim da je način na koji vozimo i kako se ponašamo u saobraćaju suštinska slika toga kako svako od nas „vozi” kroz život i kako se u toj „vožnji” ponaša i u privatnom i u poslovnom smislu. Kvaliteti dobrog vozača i dobrog menadžera, po mom mišljenju, prvenstveno su vezani za sposobnost da sigurno i bezbedno stigne na cilj u vremenu koje je planirano, ne zaboravljajući na udobnost i iskustvo putnika i sopstveno zadovoljstvo i uživanje u vožnji.

    Branka Rajičić, People and Talent Leader, PwC Central & Eastern Europe

    Branka Rajičić, People and Talent Leader, PwC Central & Eastern Europe

    • Da li, po vašem mišljenju, vozač koji prvi put vidi stazu može da nadmaši iskusnog vozača?

    Bitno je razumeti da i veoma mladi vozači, kao i oni iskusni, donose određene kvalitete na stazu. Da li su važniji entuzijazam, energija i želja da se vozi pod punim gasom, što je tipično za mlade vozače, ili pouzdanost i sigurnost, koje potiču iz iskustva vozača sa dužim stažom, zavisiće od uslova na stazi i pravila igre za konkretnu trku. Bitno je izabrati pravog vozača za određenu trku. Takođe je jako važno da i vozači biraju one trke u kojima će moći da u potpunosti uposle i najbolje iskoriste sopstvene prednosti, uz svest i napor da razviju veštine i u oblastima koje nisu njihove jače strane.

    Branka Rajičić, PwC

    Branka Rajičić, PwC

    • Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?

    Činjenica je da su brzina i intenzitet promena u okruženju u kome živimo i radimo sve veći i da su danas samo promene konstantne. Zbog toga postojeće strategije i taktike moraju sve češće da se revidiraju, menjaju i prilagođavaju. Ovakve okolnosti stvaraju potrebu za jednim novim načinom upravljanja, koji je prvenstveno fleksibilan i agilan i, kao takav, neophodan za vođenje u uslovima smanjene vidljivosti i nepredvidivih okolnosti. Fleksibilan i agilan način upravljanja od menadžera zahteva potpuno novi i značajno viši nivo stručnosti, veština i ličnih vrednosti.

    • Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?

    I u poslovnom i u privatnom životu od saradnikâ i prijatelja očekujem i veoma cenim potpunu prisutnost i angažovanost, svest o sopstvenoj ulozi i odgovornosti i, nadasve, pouzdanost.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE