Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW Biznis liga – Aleksandar Burmudžija, BSH Home Appliances Group

    Održano je drugo kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.

    Aleksandar Burmudžija, Marketing Manager, BSH Home Appliances Group.

    • Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?

    Dosta toga, ali bih, možda, kao najvažniju istakao pravovremenu i kvalitetnu reakciju. Dinamično okruženje u poslu, kao i nepredviđene okolnosti koje se mogu desiti u vožnji, iziskuju pravovremenu i kvalitetnu reakciju kako bismo ostali u trci.

    • Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu i sl.), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    Kao što vidimo u ovogodišnjem šampionatu F1, jedno bez drugog ne mogu. Dobar proizvod je samo preduslov za uspeh; ukoliko ga nema – ni najbolji ljudi neće moći da naprave vrhunski rezultat. Ipak, mašina (proizvod) jako malo vredi ukoliko ne postoje ljudi koji će izvući najbolje iz nje, zbog čega, ipak, smatram da više treba ulagati u ljude.

    Aleksandar Burmudžija, Marketing Manager, BSH Home Appliances Group

    Aleksandar Burmudžija, Marketing Manager, BSH Home Appliances Group

    • Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?

    Kao osoba koja uživa u timskom radu i saradnji, smatram da je uloga suvozača (tima) veoma važna u oba aspekta. Sa dobrim suvozačem smo pametniji, vidimo neke stvari koje, možda, sami ne bismo videli i sigurno ćemo bolje reagovati na nepredviđene okolnosti. Takođe, vožnja je uvek zabavnija sa suvozačem.

    • Da li vam je u karijeri (ali i u privatnom životu) važnija brzina ili pouzdanost?

    Dugoročno gledano, smatram da je važnija pouzdanost, i to pouzdanost na duge staze. Nekad je važnije stići do cilja, makar i sa malim zakašnjenjem, što nam je pokazalo i naše druženje na NAVAK-u.

    Aleksandar Burmudžija, BSH Home Appliances Group

    Aleksandar Burmudžija, BSH Home Appliances Group

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE