U intimnoj atmosferi livingrooma New Balkan Cuisine, BIZlife i Miele kompanija organizovali su prvu Premium večeru. Predstavnici premijum brendova otvorili su temu građenja i održavanja vlastitog imidža.
Vera Vuković, menadžer marketinga kompanije British Motors
Premijum je izlazak iz stereotipa
Premijum je stvar klase, prestiža i emocija. Nešto što, pre svega, ukazuje na ekskluzivnost, dok se visok kvalitet apsolutno podrazumeva. Ovde nije reč o ceni, premijum proizvodi nisu proizvodi koji su neophodni, oni se kupuju iz želje, a ne iz potrebe.
Vi možete imati sasvim dobar automobil srednje klase, koji će vas prevesti od tačke A do tačke B, ali premijum automobil će vam pružiti mnogo više od vožnje. Reč je stilu, iskustvu, ekskluzivnosti, hedonizmu… Praktično, o jednom celokupnom životnom stilu, jer ako vozite automobil Jaguar Land Rover sigurno ste ljubitelj skupih satova, čest gost ekskluzivnih restorana, posetilac svetskih modnih revija ili mondenskih letovališta.
Izvor: BIZLife Magazin