BIZLife „30 ispod 30“: Uroš Đorđević, preduzetnik, Agrounik

Uroš je druga generacija u porodičnoj firmi „Agrounik“, gde je postao generalni direktor kada je imao 21 godinu. Trenutno je na usavršavanju, na EMBA Cotrugli Business School. Intenzivno radi na internacionalizaciji kompanije, uči ruski jezik i razvija pozicije na ruskom tržištu, obzirom da je Agrounik uspešno registrovao svoj brend Slavol u Ruskoj Federaciji.

Takođe, iskustvo u implementaciji CRM sistema u terenskoj prodaji je preneo u sopstveno softversko rešenje koje trenutno implementira u kompaniji. Uroš je diverzifikavao proizvodni portfolio pored agrara, u domenu prečišćavanja otpadnih voda. Lansirao je novo granulisano organsko đubrivo koje je inovacija u polju đubriva.

Pored toga, tu je i redovna organizacija dva timbildinga godišnje za 40 zaposlenih sa ciljem razvoja socijalnih, prodajnih i liderskih veština kao i stručnog usavršavanja. Ove godine je organizovao i skupljanje odeće i obuće u okviru kompanije i posetu svratištu za odrasle, a firma svake godine donira sredstva udruženjima koje brinu o bolesnoj deci.

Član je Srpske asocijacije menadžera i  bio je jedan od finalista za SAM Godišnju nagradu “Mladi menadžer 2018”.

 Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

S obzirom na to da sam jako mlad počeo da radim, morao sam da prilagodim svoje izlaske i druženja, ali svakako uvek sam se trudio da taj detalj što manje trpi.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

Uspeh je posledica svakodnevnog rada i posvećenosti cilju. Svakog dana zamišljam uspešno ostvaren cilj, tako da mislim da samim tim koračam ka uspehu.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Mislim da su različite interakcije sa poslovnim partnerima, kolegama i porodicom nosile uvek novu lekciju i dan-danas iz njih učim. Tokom godina prošao sam kroz razne izazove koji su uticali na sticanje iskustva i samopouzdanja. Takođe, dodao bih još da su disciplina, konzistentnost i proaktivnost bitne osobine za ostvarivanje ciljeva, kako na profesionalnom, tako i privatnom planu, koje i dan-danas razvijam.

Šta je krajnji cilj?

Krajnji cilj je sticanje znanja, veština i životnog iskustva koje ću svojim naslednicima preneti kako bi stasali u dobre ljude i potencijalno dugoročno kreirali vrednost porodičnoj kompaniji.

__________________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Srpski jezik i književnost

Prvi posao?

Promoter na sajmu

Poslovni uzor?

Prof. dr Snežana Đorđević

Pesma kao moto?

Igraj i pobedi

Izvor: BIZLife magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE