Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bijonse

    Bijonse može da vas nauči NAJBOLJIM LEKCIJAMA o karijeri i poslu

    Jedna od najvećih muzičkih zvezda ikada definitivno je Bijonse, a činjenica da je izvođač sa najviše Gremija ikada ide u korist ovoj tvrdnji. Ipak, osim što je vrhunski umetnik, performer i kraljica stila, od Bijonse može puno da se nauči u poslovnom smislu.

    Ona, naime, zbog svoje vrhunske karijere ima brojne i verne obožavaoce koji sebe neretko zove po njenom imenu i koji je podržavaju u svim situacijama.

    Najveće svetske kompanije takođe praktikuju ovo: oni se trude da pruže doslednu izvrsnost svojoj prvobitnoj publici, onima koji su im najverniji i najlojalniji.

    Zato, ako želite da unapredite svoje poslovanje, morate da se usresredite na doslednost, povezanost i rast. Ove lekcije mogli ste da naučite od popularne Bijonse, a mi ćemo vam pokazati kako da to ostvarite.

    Zašto su Bijonse i Vajola Dejvis OBELEŽILE ovogodišnji Gremi? (FOTO)

    Bijonse zna šta je doslednost

    U muzici publika uvek traži „to nešto“ što ih je prvobitno privukalo umetniku. To mogu biti tekstovi, muzika, izvedba, performans. Svako veće odstupanje od početnog pristupa stvara kod publike/klijenata/kupaca isprekidana očekivanja.

    Kompanije gube put kada lansiraju proizvod ili uslugu koju niko nije tražio, ili to nije ono po čemu su poznate u svetu. Zato taj proizvod ili usluga često budu odbijeni. A kada se previše udaljite od svog klijenta, njegovih potreba i želja, rizikujete da ih izgubite.

    Kompanije moraju dosledno da procenjuju da li proizvode proizvode ili usluge koje zadovoljavaju, što znači da budu sigurne da njihove nove karakteristike i proizvodi rešavaju nešto što je kupcima potrebno. Davanje ljudima stvari koje nikada nisu tražili nema smisla, osim ako nemate podatke da to potkrepite.

    Umesto da se fokusirate na kult novog, bolje je razviti identitet koji ste već uspostavili. Nastavite da ispunjavate obećanje vašeg koje ste na samom početku poslovanja dali svojim klijentima.

    Za Bijonse, to je provereno dobra muzika. Za vašu kompaniju, to je pouzdano dobar proizvod/usluga.

    Povezivanje

    Kada neki umetnici postignu nešto veliko, njihov trud često brzo ispari. A zašto se to dešava? Pa jer se udaljavaju od osnovne publike. Ponekad menjaju svoj zvuk, na primer.

    Isto se dešava i van muzike, kada proizvod kompanije ne ispuni očekivanja.

    Povezivanje znači da ste bliski sa svojim klijentima/kupcima i da ne odstupate od onoga što je vaš proizvod u početku činilo odličnim. Korisničko iskustvo je sve, pa ga poboljšajte, anketirajte, analizirajte, testirajte i fokusirajte kako biste razumeli šta treba da isporučujete, bilo da je to muzika, usluga ili proizvod.

    Rast

    Cilj svakog posla je da ideja poraste u održiv proizvod. Tipično, vaš proizvod odgovara na potrebe, a vi popunjavate prazninu na tržištu svojim rešenjem. Konkurenti mogu imati slično rešenje, baš kao što drugi umetnici mogu imati sličan zvuk, ali ključ je u poznavanju svoje osnovne publike i razlikovanju vašeg proizvoda od mora drugih.

    Sve ovo kako biste i dalje proizvodili u skladu sa potrebama. U muzici možete da vidite koje pesme dobro prolaze na striming platformama. Umetnici angažuju isti tim pisaca, producenata kako bi pomogli u održavanju svog osnovnog zvuka – jer je to formula.

    Slčno je i u poslu.

    Trebalo bi da težite da održite svoju osnovnu ponudu prateći svoju formulu. Na kraju krajeva, zbog toga su kupci odlučili da im se vaš proizvod na prvom mestu dopao.

    Veliki umetnici se vremenom poboljšavaju jer objavljuju albume koji nastavljaju da zadovoljavaju potrebe njihove publike. Na kraju dana, vaša doslednost, povezanost sa publikom i odluka da rastete biće nagrađena lojalnpšću kupaca/klijenata, povećanom prodajom i pozitivnim utiskom.

    A ako ne verujete, pitajte Bijonse 🙂 .

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE