Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Belodore parfemi nisu samo mirisi, oni su priče i umetnička dela

    Nagrada „Najveći breakthrough u regionalnoj retail industriji” za Belodore je bio podstrek da nastavi sa inovacijama i razvojem, kaže za BIZLife Miloš Milutinović, generalni direktor kompanije DP Lux Group i dodaje da je to priznanje simbol predanog rada, strateškog razmišljanja i posvećenosti kontinuiranom razvoju kompanije.

    On ističe da tržišna prepoznatljivost brenda Belodore ne proizilazi samo iz kvaliteta proizvoda, već i iz sposobnosti kompanije da ih uskladi sa sofisticiranim ukusima i željama kupaca.

    • Nakon poslovne krize, koju je izazvao COVID-19, sustigla nas je nova ekonomska kriza, kao posledica rata u Ukrajini. Inflacija je najveći neprijatelj maloprodaje, a njene stope su danas dostigle rekordne vrednosti. Koliko je to generalno uticalo na poslovanje u retailu, posebno u vašoj specifičnoj branši?

    U trenutnoj ekonomskoj klimi, oblikovanoj posledicama pandemije COVID-19 i ratom u Ukrajini, maloprodaja se suočava s brojnim izazovima. Inflacija, koja je dostigla rekordne vrednosti, utiče na sve aspekte poslovanja – od nabavke sirovina do krajnjih cena proizvoda. U ovom kontekstu, luksuzni segment maloprodaje, koji je fokus naše kompanije, pokazuje određen stepen otpornosti na inflatorne udarce.

    Otpornost luksuznog segmenta delimično se može objasniti karakteristikama potrošača luksuzne robe. Ovi kupci obično pripadaju demografskim grupama manje osetljivim na ekonomske promene, što znači da su njihove kupovne navike manje podložne uticaju inflacije. Ipak, to ne znači da je naše poslovanje imuno na ekonomske izazove. Stoga, bitno je biti proaktivan u upravljanju lancem snabdevanja i održavanju kvaliteta i ekskluzivnosti proizvoda, što su ključni faktori privlačnosti za naše klijente.

    Da bismo se suočili s izazovima koje donosi trenutna ekonomska situacija, u našoj kompaniji smo koncipirali nekoliko ključnih strategija. Prva je naša posvećenost personalizovanoj usluzi; pružamo individualne konsultacije, razumemo specifične potrebe i želje svakog našeg kupca, te nudimo stručne savete i preporuke. Drugo, veliku pažnju posvećujemo stvaranju luksuznog i ugodnog ambijenta u našim prodajnim prostorima, što doprinosi stvaranju ekskluzivnog iskustva kupovine.


    Ponosni na to što su DP Lux grupa i Belodore prepoznati kao željeni poslodavac u regionu


    Treća strategija obuhvata organizaciju posebnih iskustava kao što su ekskluzivni događaji, privatne prezentacije novih kolekcija i susreti sa svetski poznatim parfimerima, kako bismo produbili odnos s našim klijentima. Pored toga, pružamo izuzetnu postprodajnu uslugu i podršku, uključujući garancije i brzu reakciju u slučaju upita ili problema. Naš cilj je osigurati dugoročno zadovoljstvo naših klijenata.

    Takođe, intenzivno ulažemo u digitalne tehnologije, razvijajući online platforme koje omogućavaju našim klijentima lakšu interakciju s našim proizvodima i uslugama, dajući im slobodu da istražuju i kupuju u digitalnom okruženju koje odražava kvalitet i luksuz našeg brenda.

    U suštini, naša posvećenost kvalitetu usluge, kreiranju nezaboravnih iskustava i kontinuiranim inovacijama je ono što nas izdvaja u sektoru luksuzne maloprodaje. Svaki aspekt našeg poslovanja dizajniran je tako da odražava vrednosti našeg brenda i visoki standard koji naši klijenti očekuju i zaslužuju. U ovom dinamičnom okruženju, mi ne samo da se prilagođavamo, već i rastemo, zahvaljujući strategijama usmerenim ka održavanju visokog nivoa luksuznog iskustva za naše klijente.

    • Uprkos ozbiljnim udarima krize, Belodore je uspeo da postane jedan od najvećih parfimerijskih lanaca u Evropi. Kako ste to uspeli, u trenutku kada su drugi teško preživljavali?

    Uspeh Belodora kao jednog od vodećih parfimerijskih lanaca u Evropi, uprkos krizi izazvanoj pandemijom COVID-19 i ratom u Ukrajini, može se pripisati nekolicini ključnih faktora.

    Prvo, Belodore je pokazao spremnost za dugoročno i široko sagledavanje tržišnih prilika i izazova. Naša prisutnost na šest različitih tržišta omogućila nam je da diversifikujemo rizike i iskoristimo prilike na međunarodnom nivou. Ovo nam je pomoglo da se bolje prilagodimo lokalnim ekonomskim uslovima i da pružimo specifične proizvode i usluge koje odgovaraju potrebama i preferencijama naših klijenata u različitim regionima.

    Drugi važan element našeg uspeha je fokus na jačanju našeg tima. Ulaganje u razvoj kompetencija i motivaciju naših zaposlenih doprinelo je stvaranju snažne korporativne kulture i boljem razumevanju potreba naših klijenata. Poboljšali smo naše interne procese, što je dovelo do veće efikasnosti i bolje usluge.

    Treći ključni faktor je tesna i jaka podrška naših partnera. Radili smo na izgradnji i održavanju snažnih partnerskih odnosa sa dobavljačima, dizajnerima i ostalim ključnim akterima u industriji. Ovo nam je omogućilo pristup najnovijim trendovima i inovacijama, kao i bolju pregovaračku poziciju pri nabavci proizvoda.

    Pored ovih strateških pristupa, nastavili smo da implementiramo ključne strategije koje su već spomenute: personalizovanu uslugu, stvaranje luksuznog ambijenta, organizovanje ekskluzivnih događaja, post-prodajnu uslugu, i intenzivno ulaganje u digitalne tehnologije. Ove strategije su se pokazale kao ključne u održavanju visokog nivoa luksuznog iskustva za naše klijente.

    Dodatno, usvojili smo i sofisticiranu marketinšku strategiju koja ima za cilj permanentno edukovanje naših potrošača. Kroz različite platforme i kanale komunikacije, nastojimo da informacije o našim proizvodima i uslugama plasiramo do većeg broja kupaca. Ova strategija uključuje implementaciju novih pristupa, kao što su marketinške kampanje koje podižu svest da luksuz sam po sebi nije nedostižan i po pravilu preskup. Ovaj pristup ne samo da privlači nove klijente, već i jača lojalnost postojećih, stvarajući snažan odnos između brenda i njegovih potrošača.

    • Koliko i na koji način je nagli porast elektronske kupovine uticao na vaše poslovanje u Srbiji i regionu?

    Pandemija COVID-19 značajno je podstakla interesovanje za e-commerce, ali treba biti oprezan pri tumačenju velikog procentualnog rasta – jer ove vrednosti često proizilaze iz relativno malih početnih vrednosti. Tako da u analizi trenutnih podataka o e-commercu sve informacije treba uzeti sa izvesnom dozom rezerve. Uprkos tome, rastući trend u e-commerce sektoru je očigledan i zahteva ozbiljan, dugoročan pristup i strategiju.

    Postoji izazov prilagođavanja luksuznih proizvoda online prodajnim strategijama, koji se često zasnivaju na politici damping cena. Međutim, i pored ovih izazova, Belodore online prodavnice u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Mađarskoj pokazuju konstantan rast.

    Kao odgovor na promenjene potrošačke navike, intenzivno radimo na unapređenju naše online platforme i logističke mreže. Očekujemo da će u narednih pet godina online prodaja preuzeti čak do 20% ukupnog prometa Belodore. To ne samo da pokazuje promenu u potrošačkim navikama, već i našu sposobnost da se prilagodimo i inoviramo.

    Naš fokus je na unapređenju korisničkog iskustva i boljem pozicioniranju naših proizvoda, posebno u luksuznom segmentu. Iako su izazovi prisutni, ovi pozitivni trendovi pokazuju da postoji veliki prostor za rast i razvoj e-commercea u regionu i mi smo posvećeni iskorišćavanju ovih prilika.

    • Formirali ste lanac prestižnih niche parfimerija na više tržišta, a kako ste svojevremeno rekli, rezultati su nadmašili sva očekivanja. U čemu se ogleda taj uspeh?

    Uspostavljajući Belodore i DP Lux grupu kao lidere u svetu luksuznih niche parfimerija, naša strategija je bila i ostaje višedimenzionalna, oslikavajući strast, posvećenost i kontinuirani razvoj. Prepoznatljivost brenda Belodore na tržištu ne proizilazi samo iz kvaliteta naših proizvoda, već i iz naše sposobnosti da ih uskladimo sa sofisticiranim ukusima i željama naših kupaca. Naši parfemi nisu samo mirisi, oni su priče, umetnička dela koja odražavaju jedinstvenost i individualnost nosioca.

    Brendiranje i marketing su srž našeg poslovnog modela. Razvili smo strategije koje kreiraju emotivnu povezanost s našim proizvodima, stvarajući tako snažnu lojalnost kod kupaca. Naš pristup iskustvu kupovine je holistički – od dizajna prodavnica koji odražava luksuz i eleganciju, do personalizovane usluge koja prevazilazi očekivanja. Svaki detalj je pažljivo osmišljen da unapredi iskustvo kupca i ostavi trajan utisak.

    Naša globalna istraživanja i ekspanzija su ključni za razumevanje i prilagođavanje različitim tržištima. Posete zemljama i prodajnim mestima pružile su nam dragocene uvide u trendove, preferencije kupaca i inovacije u industriji. Ovi uvidi su neophodni za razvoj strategija koje će odjeknuti na globalnom nivou.

    Jako smo ponosni na to što su DP Lux grupa i Belodore prepoznati kao željeni poslodavac u regionu. Ovo ne samo da odražava našu posvećenost i brigu prema našim zaposlenima, već i priznaje našu korporativnu kulturu koja promoviše inovativnost, timski rad i profesionalni razvoj.

    Nalazimo se u finalnim fazama pregovora sa mnogim svetski poznatim brendovima, što će dodatno osnažiti naš portfolio i pozicioniranje na tržištu. Otvaranje flagship prodavnica u Budimpešti i uskoro u Beogradu predstavlja strateški korak u pružanju još luksuznijeg i personalizovanijeg iskustva našim kupcima.

    Svest o postignutom je velika, ali svesni smo i da je ovo samo deo našeg puta. Naša strast i posvećenost se neprestano obnavljaju sa svakim novim izazovom i prilikom. Naša vizija je da nastavimo da rastemo, inoviramo i premašujemo očekivanja u svakom aspektu našeg poslovanja. Ovo nije samo put ka uspehu; ovo je put ka stvaranju nasleđa, tradicije i nezaboravnih iskustava za naše kupce.

    • Belodore je prisutan u našoj zemlji od 2020. godine. Da li je i koliko Srbija dobro tržište za takve parfeme, koji su zaista ozbiljni, premijum brendovi?

    Od svog dolaska na srpsko tržište 2020. godine, Belodore ima značajan uspeh i rast, što jasno ukazuje na to da Srbija predstavlja plodno tlo za premijum brendove parfema. Postoji nekoliko faktora koji su doprineli ovom uspehu.

    Prvo, u Srbiji beležimo rastući interes za luksuzne proizvode. Sa povećanjem životnog standarda i kupovne moći, potrošači su sve više skloni investiranju u visokokvalitetne parfeme koji odražavaju njihov lični stil i status. Ovaj trend je vidljiv ne samo u velikim gradovima, već i šire.

    Drugo, sektor maloprodaje u Srbiji se brzo razvija. Posebno u većim urbanim centrima, prisustvo modernih tržnih centara pruža idealnu platformu za brendove kao što je Belodore da predstave svoje proizvode ciljnoj grupi.

    Treće, postoji duboko ukorenjena kultura korišćenja i cene parfema u Srbiji. Naše premijum parfeme karakterišu jedinstvenost i kvalitet, što odgovara kulturnim preferencijama potrošača ovde.


    SRBIJA PREDSTAVLJA PLODNO TLO ZA PREMIJUM BRENDOVE PARFEMA


    Takođe, primetili smo da su potrošači u Srbiji sve informisaniji i svesniji značaja brenda i kvaliteta. Oni traže autentičnost i ekskluzivnost, što je upravo ono što Belodore nudi.

    Na kraju, povećan broj međunarodnih posetilaca i uticaj globalnih trendova takođe igraju važnu ulogu. Ovi faktori doprinose stvaranju dinamičnog i raznolikog tržišta za premijum parfeme.

    Ukupno gledano, Srbija se pokazala kao izuzetno važno tržište za Belodore, gde naša posvećenost kvalitetu i ekskluzivnosti nalazi odjek među sve sofisticiranijim potrošačima. Ovo je tržište koje ceni autentičnost i inovaciju i mi smo posvećeni tome da nastavimo da ispunjavamo i premašujemo očekivanja naših kupaca ovde.

    • Belodore je dobitnik nagrade – „Najveći breakthrough u regionalnoj retail industriji”. Koliki vam je to podstrek za budućnost i, s tim u vezi, kakvi su vam planovi na regionalnom i srpskom tržištu?

    Dobijanje nagrade „Najveći breakthrough u regionalnoj retail industriji” za nas u Belodoreu predstavlja izuzetno značajno priznanje. To je simbol našeg predanog rada, strateškog razmišljanja i posvećenosti kontinuiranom razvoju naše kompanije. Ova nagrada nas podstiče da nastavimo sa inovativnim pristupom, ali istovremeno nas i podseća na važnost održavanja fokusa na našim dugoročnim ciljevima.

    Međutim, važno je istaći da nagrade nisu naš glavni motivator. One su priznanje za postignute rezultate, ali naš osnovni cilj ostaje usmeren na razvoj, strategiju i ekspanziju na regionalnom i srpskom tržištu. Upravo kao što sportista igra iz ljubavi prema igri i sa željom da postigne najbolje rezultate i mi težimo ka neprestanom unapređenju i strategijskom rastu.

    Naši planovi za budućnost su ambiciozni. Želimo da nastavimo da širimo našu prisutnost na regionalnom tržištu, da unapređujemo naše proizvode i usluge i da pružamo izuzetno iskustvo našim kupcima. Takođe, fokusiraćemo se na dalje jačanje naše online platforme, kako bismo iskoristili potencijal koji e-commerce nudi u ovom digitalnom dobu.

    U suštini, nagrada „Najveći breakthrough u regionalnoj retail industriji” je za nas podstrek da nastavimo sa inovacijama i razvojem, ali i podsećanje da je naša osnovna misija pružanje izuzetne vrednosti našim kupcima i održavanje dugoročnog uspeha i rasta naše kompanije.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE