Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Džun

    Džun je stvorio prvi korejski brend NICHE parfema: Sa ovakvim nazivima i mirisima se još niste susreli

    Džun Lim je do pre dve godine bio investicioni bankar u Koreji, a onda je odlučio da napusti taj posao i da se okrene onome što najviše voli – parfemima. Za kratko vreme kreirao je liniju originalnih parfema sa kakvim se do sada sigurno niste susreli. Linija parfema BORNTOSTANDOUT je vrlo brzo postala hit u svetu, a sada je stigla i do Srbije i može da se nađu u Belodore parfimerijama, u asortimanu distribucije DP Lux grupe. 

    Na predstavljanju parfema u Belodore parfimeriji u tržnom centru West65, imali smo ekskluzivnu priliku da upoznamo Džuna Lima, osnivača i kreativnog direktora ovog jedinstvenog brenda, kao i da pomirišemo njegove kreacije. Moto brenda: ‘’živeti život bez kritika i pobuniti se protiv standarda’’.

    Da bi dramatično prikazali identitet brenda koji je senzualan i dekadentan, replicirali su rafiniranu, ali obimnu krivinu belog porcelana i čistu belu boju kao osnovu parfemske boce. Vatreno crvena  (Crimson Red), je boja koja je možda najdramatičnije kontrastna beloj, i brend je koristi kako bi predstavio nestandardni i provokativni identitet brenda.

    Već sama estetika brenda privukla je pažnju prisutnih. Bele bočice diskretnog, minimalističkog dizajna krasili su živopisni nazivi parfema. U ovom sudaru tradicije i modernog ogleda se i ličnost samog Džuna.

    „Inspiracija za bočice mi je bio korejski tradicionalni porcelan, a neobične nazive parfema smišljao sam sam. Istina je da se tu vodi neka borba konzervativnog i buntovničkog. Ja sam živeo do svojih dvadesetih na Zapadu, a potom u Koreji, tako da sam i sam mešavina tih uticaja. Nisu mi se svidele stroge društvene norme istoka, a sam brend je način da puritancima i strogim konzervativcima pošaljemo poruku: Who fuc.in cares – objašnjava nam on u razgovoru.

    „Pre dve godine bio sam samo lokalni ludak, a sada sam globalni ludak“, kaže on uz osmeh, aludirajući na nazive parfema i na mirisne note.

    „Blato“, „Anđeoski lak“, „seks i konjak“, „Nepristojna višnja“, „Prljavi pirinač“, „Pijani ljubavnici“…a koji je njegov omiljen?

    „Meni je omiljen „anđeoski lak“, on sadrži mirisne note laka za nokte, a nema ko se od nas nije motao oko mame, žene, devojke dok lakiraju nokte i udisao isparenja laka. Drugi koji volim je „Blato“, inspiracija mi je potekla iz onog divnog mirisa sveže pale kiše koja dotakne zemlju“, kaže on.

    Džuna je okupljenima predstavio Miloš Milutinović, generalni direktor DP Lux grupe.

    „Sa ovim brendom smo se susreli pre oko godinu dana u Seulu i to je bila ljubav na prvi pogled“, rekao je Milutinović u pozdravnoj reči.

    Događaju su prisustvovali i visoki zvaničnici Koreje u Srbiji – NJ.E. gospodin Džaevung Li (Jaewoong Lee), ambasador Koreje, kao i gospodin Jongđin Li (Yongjin Lee) direktor Korejske agencije za trgovinu, investicije i promociju – KOTRA (Korea Trade-Investment Promotion Agency).

    BORNTOSTANDOUT karakteriše jak kontrast crvene boje nasuprot bele na bočicama parfema koje su inspirisane belim porcelanom (tradicionalni kulturni simbol Koreje), provokativna imena i sirove foto kampanje koje su nešto drugačije od onoga što obično očekujemo kada su u pitanju luksuzni brendovi. Ali brend kaže: ‘’Who f****n’ cares?’’

     

    O Belodore parfimerijama

    Od svog osnivanja 2020. godine, Belodore je sinonim za luksuz i jedinstvenost.

    Ovaj međunarodni lanac niche parfimerija prisutan je u 6 zemalja: Bugarska, Hrvatska, Mađarska, Severna Makedonija, Crna Gora i Srbija. Lanac Belodore parfimerija broji 13 prodavnica gde stručno osoblje svojim znanjem i ljubaznošću doprinosi ličnom iskustvu kupovine.

    Na policama Belodore prodavnica stoje pažljivo odabrani brendovi (preko 50) sa 4 kontinenta kao što su: Creed, Tiziana Terenzi, Xerjoff, Acqua di Parma, Dr. Barbara Sturm, Elemis i mnogi drugi.

    Belodore je prisutan i online sa 4 internet prodavnice za 4 različita tržišta: Mađarska, Hrvatska, Srbija i Crna Gora.

    Odabir parfema u Belodore parfimerijama je više od obične kupovine: to je jedinstvena prilika da ponesete sa sobom komadić istorije, umetnosti i inspiracije. Sa izborom najfinijih mirisa i visokokvalitetne kozmetike, ovde možete doživeti zašto se niche parfem definiše kao „čista umetnost“.

    Belodore parfemi nisu samo mirisi, oni su priče i umetnička dela

     

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Belodore

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE