Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Avio-kompanija moli VIŠE RUKOVODIOCE da nose prtljage jer nema radnika

    Na aerodromima nema dovoljno osoblja koje bi prenosilo prtljag, kofere i torbe, a australijska aviokompanija Kantas (Qantas) odlučila se na to da zamoli više rukovodioce da tri meseca budu rukovodioci na odeljenju prtljaga dok ne uspeju da se izbore sa problemom nedostatka radne snage.

    Šef operacija kompanije traži najmanje 100 volontera za rad na aerodromima u Sidneju i Melburnu.

    Zadaci uključuju utovar i istovar torbi, kofera kao i vožnju vozila za premeštanje prtljaga po aerodromima.

    Kao i veći deo globalne avio industrije, Kantas se bori da obnovi svoje usluge kako se granice ponovo otvaraju.

    „Imajući u vodu pogoršanje epidemiološke situacije, zajedno sa stalnim zategnutim tržištem rada, čine nabavku resursa izazovom u našoj industriji. Nema očekivanja da ćete se odlučiti za ovu ulogu pored svoje pozicije sa punim radnim vremenom“, rekao je glavni operativni direktor Kantas-a Kolin Hjuz u mejlu , preneo je BBC.

    Prtljag bi trebalo da nose tri do pet dana nedeljno

    Od menadžera i rukovodilaca je zatraženo da rade na poslovima rukovanja prtljagom tri ili pet dana u nedelji, u smenama od četiri ili šest sati dnevno.

    U poruci se dalje navodi da podnosioci zahteva moraju da budu u stanju da pomeraju kofere težine do 32 kilograma.

    Kantas je bio među avio-kompanijama koje su teško pogođene pandemijom jer su zemlje zatvarale svoje granice i prizemljivale avione.

    Tokom pandemije otpušteno je hiljade zaposlenih, uglavom zemaljskog osoblja jer se kompanija suočila sa velikim finansijskim gubicima.

    Prošlog meseca, aviokompanija se izvinila nakon što su se putnici žalili na kašnjenja i nedostatak prtljaga.

    Australija je imala najstroža ograničenja putovanja zbog Kovidai počela je da ukida kontrole tek u novembru 2021. Sada se bori da obnovi usluge u razmerama koje su viđene pre pandemije.

    Nedostatak osoblja, prtljag čeka nagomilan

    Britanske avio-kompanije i aerodromi su se takođe suočili sa nedostatkom osoblja, što je dovelo do kašnjenja i otkazivanja tokom perioda odmora.

    Nedostatak radnika koji prenose prtljag takođe je doprineo gomilanju kofera na terminalima.

    Aerodromi, uključujući Hitrou, tokom leta su ograničili broj putnika, što je dovelo do toga da neke aviokompanije obustave prodaju karata za određene rute.

    Zašto su nastale gužve na evropskim aerodromima?

    Izvor: BBC

    Foto: Pixabay, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE