Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Apple, zaposleni

    Istraživači tržišta: Apple pokreće uslugu zdravstvenog osiguranja 2024.

    Apple će početi da nudi zdravstveno osiguranje 2024. godine, jer će se nadovezati na zdravstvene podatke koje dobija od Apple Watch-a, predviđa analitičar.

    Istraživači tržišta iz CCS Insight veruju da će gigant preduzeti svoje prve korake na američkom tržištu zdravstvenog osiguranja u partnerstvu sa velikim osiguravačem, koristeći zdravstvene podatke koje već prikuplja kako bi imao konkurentsku prednost u odnosu na rivale.

    Apple već prikuplja podatke poput krvnog pritiska, nivoa kiseonika u krvi, očitavanja EKG-a i telesne temperature sa sata i pomaže ljudima da regulišu upotrebu lekova. Sa pratećim uređajima, sat i iPhone, takođe mogu da se koriste za praćenje stanja kao što je dijabetes.

    Analitičari veruju da će pristup takvim podacima kompaniji dati prednost na tržištu osiguranja i omogućiti da smanji troškove za potrošače, piše Forbes.

    Apple (Pexels)

    Apple (Pexels)

    „Oni su u tako jakoj poziciji da to urade. Oni imaju obilje ličnih zdravstvenih podataka preko Apple Watch-a. Ako spoje neke od tačaka, mogu da postanu veoma konkurentan igrač zdravstvenog osiguranja i to će potencijalno da ima popriličan uticaj na strukturu tržišta zdravstvene zaštite u SAD“, rekao je Ben Vud, glavni analitičar u CCS Insight-u.

    Apple Watch ili trojanski konj?

    Takav potez bi pokrenuo pitanje da li je Apple lansirao sat sa dugoročnim ciljem da uđe na unosno tržište zdravstvenog osiguranja. Vud ne veruje da je Watch lansiran sa tom ambicijom, ali da Apple sada na njega gleda kao na sredstvo za unapređenje poslovanja svojih usluga.

    Vud je rekao da je Apple Watch u početku bio kao modni dodatak, ali da je „Tim Kuk pretvorio sat u prostor za zdravlje i fitnes i pogodio je područje koje je jednostavno odjeknulo kod potrošača“.

    „Ne mislim da je trojanski konj ušao u ovo, samo mislim da je to prirodna evolucija. Odjednom, pogledaju podatke koje imaju i kažu: da li treba da idemo u zdravstvenu industriju?“, dodao je on.

    Watch, pametni sat

    Watch, pametni sat (Unsplash)

    Procvat uslužnog poslovanja

    Prelazak na zdravstveno osiguranje bi takođe dao dodatni podsticaj Apple-ovom poslovanju sa uslugama koje već cveta. Usluge već generišu oko 20 milijardi dolara kvartalno, a CCS Insight veruje da će to samo da nastavi da raste.

    Analitičari predviđaju da će do 2030. trećina prihoda kompanije dolaziti od softvera i usluga. Trenutno predstavlja nešto manje od četvrtine poslovanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE