Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Matija Majstorović, apoteka.rs

    Matija Majstorović, apoteka.rs: Korisnik naše aplikacije štedi vreme, dok brine o svom zdravlju

    Digitalizacija farmaceutske industrije treba da dovede do jednostavnije i brže kupovine apotekarskog asortimana. O tome razgovaramo sa Matijom Majstorovićem, osnivačem platforme apoteka.rs

    Aplikacija apoteka.rs osmišljena je tako da, kroz samo nekoliko sekundi, korisnik pronađe i rezerviše lekove i druge farmaceutske proizvode u različitim apotekama širom Srbije. Suštinu, prednosti i način funkcionisanja ove platforme objašnjava nam njen osnivač – Matija Majstorović.

    Kome se apoteka.rs primarno obraća? Imate li u glavi „idealnog” korisnika?

    ‒ Svakome od nas današnjica diktira tempo u kome je posla preko glave, obroci su nam brzi, a redovnog sna je sve manje. U takvim okolnostima zdravlje je ono što biva neminovno narušeno i izloženo najvećim rizicima. Korisnik naše aplikacije, svestan činjenice da zdravlje i vreme predstavljaju luksuz modernog doba, koristi aplikaciju apoteka.rs da uštedi vreme, dok brine o sopstvenom zdravlju i zdravlju svojih najbližih.

    Kako ste došli na ideju da razvijete baš ovu aplikaciju?

    ‒ Ideja je nastala spontano. Sa stanovišta IT-ja, prisutni smo više od decenije u farmaceutskoj delatnosti i godinama smo među prijateljima i poznanicima bili okarakterisani kao „znam čoveka” kada im treba informacija gde da pronađu neki lek. „Čovek” se umorio i odlučio da ga zameni aplikacija, koja će to raditi mnogo brže, jednostavnije, a i imati mnogo više „prijatelja” kojima će moći da izađe u susret.

    Koji su bili glavni izazovi tokom čitavog procesa? Da li se sa nekima i dalje suočavate?

    ‒ Ovakav koncept digitalizacije u farmaciji je potpuna novina i, bez obzira na to što smo na indirektan način godinama uključeni u farmaceutsku delatnost, nije bilo lako zaintrigirati saradnike i stručnu javnost za učešće u projektu.

    Aplikacija utiče na promenu navika potrošača, kreira novi odnos između pacijenata i apoteka, te je potrebno vreme za usaglašenost svih aktera kako bi ovakav vid komunikacije dao rezultate i kako bi se izazovi u potpunosti prevazišli.

    Aplikacija postoji svega nekoliko meseci. Kakvi su prvi utisci?

    ‒ Utisaka puna glava, od kvalitativnih do kvantitativnih. Više od 34.000 korisnika u prva dva meseca pomaže nam u kreiranju boljeg korisničkog iskustva na samoj aplikaciji. Najveći broj pretraga tiče se deficitarnih lekova, što nas je usmerilo ka dodatnim unapređenjima, kako bi aplikacija bila korisna i u ostalim trenucima, a ne samo kada tražimo nešto čega „nigde nema”. Ono što je nama u ovom trenutku važno jeste to da nas ljudi prepoznaju, komentarišu, preporučuju, nekada i kritikuju, ali da postepeno ovaj način potrage za lekom od nepoznanice preraste u interesantan novitet.

    Aplikacija apoteka.rs

    Aplikacija apoteka.rs

    Planirate li da uvodite neke nove funkcionalnosti aplikacije ili da, možda, razvijate postojeće?

    ‒ Namera nam je da aplikaciju zaokružimo svim funkcionalnostima koje bi nama olakšale život – od podsetnika za terapiju do prijave neželjenih dejstava na lek i medicinsko sredstvo. Upravo je u fazi testiranja nova verzija aplikacije, u kojoj ćemo omogućiti ocenjivanje i komentarisanje farmaceutskih proizvoda. Na ovaj način želimo da, pored pretrage, postanemo mesto gde ćete dolaziti da se informišete o farmaceutskim proizvodima, jer su svaki komentar i svaka ocena dati od strane verifikovanog korisnika/kupca, što nije slučaj na ostalim mestima. Uvodimo i pojam „superponude” – gde će svaka apoteka moći da oglasi svoje najekstremnije popuste, kako bismo, pored uštede vremena, omogućili i finansijsku uštedu našim korisnicima.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE