Aplikacije pomoću kojih možete da povećate svoju PRODUKTIVNOST
Organizacija posla je od velike važnosti za zaposlene koji teže punoj produktivnosti. Kada imate mnogo zadataka, sastanaka i rokova na radnom mestu, a želite sve da postignete, od koristi će vam biti aplikacije pomoću kojih možete da napravite podsetnike, odnosno neki raspored i skladištite materijal.
Biznis mentor Milan Trbojević preporučuje 5 aplikacija koje njemu olakšavaju posao i život i uz to povećavaju njegovu produktivnost.
View this post on Instagram
Google kalendar
Google-ova aplikacija je vema korisna jer u nju možete uneti sve bitne datume.
,,Od privatnih stvari, sastanaka, poslovnih stvari i rokova. Sve mi je u Google kalendaru“, navodi Trbojević.
Google Sheet
Tabele će vema pomoći da organizujete obaveze, pratite različite stvari, analizirate podatke, kreirate izveštaje, bezbedno čuvate i delite podatke, uživo sarađujete sa dokumentima i da ih delite sa drugima.
Google-ov Excel
Tabele u Excelu su veoma korisne za unos različitih podataka, kao i pretragu informacija iz ogromne količine podataka.
Google Docs
Word je idealan za pisanje beleški na sastancima u kojima ćete imati pregled svega što je važno za određeni zadatak ili projekat.
Google Drive
U Google Drive-u može sve da se organizuje.
,,Tu čuvam sve od slika i materijala. Apsolutno za privatni život“, ističe biznis mentor.
Trello
Trbojević prilično koristi Trello u privatnom životu. Aplikacija je odličan lični organizator i rokovnik koji pomaže u praćenju zadataka i raspoloživog vremena.
Ona se inače upotrebljava u različitim delatnostima i dobar je izbor za organizaciju i knjigovodstvo.
Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski
Foto: Freepik