Posao, IT, lider vizionar, direktori

Aplikacije pomoću kojih možete da povećate svoju PRODUKTIVNOST

Organizacija posla je od velike važnosti za zaposlene koji teže punoj produktivnosti. Kada imate mnogo zadataka, sastanaka i rokova na radnom mestu, a želite sve da postignete, od koristi će vam biti aplikacije pomoću kojih možete da napravite podsetnike, odnosno neki raspored i skladištite materijal.

Biznis mentor Milan Trbojević preporučuje 5 aplikacija koje njemu olakšavaju posao i život i uz to povećavaju njegovu produktivnost.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MILAN TRBOJEVIC (@milantrbojevic)

Google kalendar

Google-ova aplikacija je vema korisna jer u nju možete uneti sve bitne datume.

,,Od privatnih stvari, sastanaka, poslovnih stvari i rokova. Sve mi je u Google kalendaru“, navodi Trbojević.

Google Sheet

Tabele će vema pomoći da organizujete obaveze, pratite različite stvari, analizirate podatke, kreirate izveštaje, bezbedno čuvate i delite podatke, uživo sarađujete sa dokumentima i da ih delite sa drugima.

Google-ov Excel

Tabele u Excelu su veoma korisne za unos različitih podataka, kao i pretragu informacija iz ogromne količine podataka.

Google Docs

Word je idealan za pisanje beleški na sastancima u kojima ćete imati pregled svega što je važno za određeni zadatak ili projekat.

Google Drive

U Google Drive-u može sve da se organizuje.

,,Tu čuvam sve od slika i materijala. Apsolutno za privatni život“, ističe biznis mentor.

Trello

Trbojević prilično koristi Trello u privatnom životu. Aplikacija je odličan lični organizator i rokovnik koji pomaže u praćenju zadataka i raspoloživog vremena.

Ona se inače upotrebljava u različitim delatnostima i dobar je izbor za organizaciju i knjigovodstvo.

 

Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE