ACC Adria:"Došao je trenutak da dodatno unapredimo nastup na tržištu"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ACC Adria:”Došao je trenutak da dodatno unapredimo nastup na tržištu”

    Sa tradicijom dugom 100 godina, Henkelov poslovni sektor Adhezivi Tehnologije pod svojim okriljem okuplja mnoštvo brendova. Od lepka za svakodnevnu upotrebu do industrijskih lepkova za velike proizvodne pogone, svaki od njih svrstan je u podsektor ove velike i kompleksne jedinice. Sledeći dobre primere iz drugih zemalja u našem regionu došlo je do reorganizacije poslovanja, o čemu je u intervjuu za BIZLife govorio Mladen Samardžija, Rukovodilac prodaje i marketinga ACC Adria.

    Nedavno je došlo do optimizacije organizacione strukture poslovnog sektora Adhezivi Tehnologije, kada ste preuzeli funkciju direktora marketinga i prodaje ogranka ACC Adria (Adhesive Technologies Consumers & Craftsmen). Možete li nam reći više o tome i šta biste izdvojili kao značajan potencijal ovakve podele?

    ACC predstavlja jednu od najvećih grana u okviru Henkelovog poslovnog sektora Adhezivi Tehnologije, sa godišnjim prometom od više od jedne milijarde evra na globalnom nivou i sa veoma dugom tradicijom. Međutim, usled specifičnog razvoja tržišta u poslednjih 30 godina u regionu Centralno-istočne Evrope nastupali smo zajedno sa Henkelovim građevinskim ACB sektorom.

    Sada je vreme za novu etapu u razvoju poslovanja, došao je trenutak da dodatno unapredimo nastup na tržištu i da, kao što je slučaj i u svim drugim svetskim regionima, budemo prisutni samostalno, kao ACC sektor.

    Šta će to konkretno značiti, odnosno kako će uticati na vaš dalji rad, odnos sa klijentima i potrošačima?

    To će omogućiti da budemo još bliži našim partnerima, trgovcima i potrošačima, ali i da imamo jasniji interni prodajni fokus na strateške kategorije proizvoda. Moći ćemo brže da se prilagođavamo zahtevima tržišta i da još snažnije uvodimo inovacije. Da ovo nije samo prazna priča dokazali smo tokom ove godine kada smo preuzeli veliki deo povećanja cena sirovina na sebe i odlučili da amortizujemo cenovni udar na naše partnere i krajnje korisnike. Raduje me da je tržište ovo prepoznalo. Očekujemo, takođe, da sinergetski efekti marketinških ulaganja između zemalja dođu još više do izražaja. Bitno je reći da smo prilikom ovog odvajanja dodatno investirali u ljude i osnažili organizaciju što će nam omogućiti da na održiv način razvijamo poslovanje.

    Za koje brendove je vaš tim zadužen i koje biste karakteristike i poruke tih brendova predstavili kao ključne?

    Pravo je zadovoljstvo biti zadužen za neke od najpoznatijih i najomiljenijih brendova na tržištu. U našem portfoliju se nalazi preko 300 proizvoda sa više brendova. Naš vodeći brend je Loctite, za široku upotrebu, koji predvodi kategoriju super lepkova. Osim što smo apsolutni lideri u Adria regionu u kategoriji super lepkova ono što je interesantno je da je Loctite jedan od najprepoznatljivijih Henkel brendova posmatrano kod široke populacije. Možemo da kažemo da nam Loctite služi da lako i brzo popravimo sve one „male“ stvari koje ljudima znače. Sa druge strane brendovi Pattex/Moment su okrenuti više majstorima i DIY korisnicima koji osim popravke žele i da kreiraju nove stvari. Ovi brendovi pokrivaju kateogrije silikona, pur pena, lepkova za drvo i montažnih lepkova. U našem portofliju se nalaze i brendovi usmereni na specifičnije upotrebe, ali koji nisu ništa manje uspešni kao što su Pritt i Tangit. Pritt je okrenut ispoljavanju kreativnosti kod dece i odraslih sa mnogim rešenjima i lepljenju papira i kolaža dok je Tangit visoko profesionalni brend okrenut korisnicima kao što su vodoinstalateri, ugrađivači bazena, majstori za grejanje.

    Trenutno je aktuelna Loctite aktivacija koja šalje važnu poruku, o čemu je reč?

    Loctite omogućava popravljanje stvari, samim tim smanjenje trošenja resursa i stvaranja otpada, i ovo su teme koje želimo da osvestimo kod korisnika. Drago nam je da baš ove teme sve više dobijaju na značaju i očekujemo da će se ovaj trend nastaviti i u budućnosti. U skladu sa tim smo pokrenuli kampanju kojom pozivamo ljude da ne bacaju stvari koje su se polomile ili pokvarile već da ih ili poprave ili im pruže novu namenu. Kako mi to volimo da kažemo, želimo da pružimo stvarima drugu šansu. I pozivamo što više ljudi da nam se pridruži. Pokrenuli smo TV i digitalnu kampanju koja podržava Loctite izazov – potrebno je da odete na sajt recidaloctite.rs, da se registrujete i pošaljete fotografiju predmeta koji ste popravili po svom izboru i možete da osvojite lepe nagrade. Međutim, učestvovanjem doprinosite višem cilju jer planiramo da za svaku ubačenu fotografiju posadimo jednu sadnicu drveta. Pored Srbije kampanju spovodimo i u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni I Hercegovini.

    Kakvi su vam zacrtani planovi i šta biste voleli da vidite kada su vaš tim i rezultati u pitanju u narednom periodu?

    Mislim da nije previše pretenciozno reći da je Henkel firma koja je svoj poslovni uspeh izgradila delom i na sposobnosti da gleda u budućnost i bude ispred konkurencije. Ovakva filozofija poslovanja je deo kulture firme i lično veoma verujem u nju. Sa takvim pristupom očekujem da će naše poslovanje ekspanzivno rasti u celom Adria regionu u periodu koji je ispred nas, da će naši partneri trgovci biti još zadovoljniji saradnjom sa nama, da će naši brendovi biti još snažniji i da ćemo biti još digitalizovaniji, inovativniji i bliži našim korisnicima. Sa takvim pristupom očekujem da zadržimo lidersku poziciju u regionu. Srećan sam da u Adria regionu imamo sjajan, kompetentan tim sa fenomenalnom energijom koji može da odgovori na svaki izazov i koji samo može da raste u svakom smislu. I pored svih eksternih izazova koji se dešavaju u ovom trenutku, sa ovakvim timom optimista sam po pitanju budućnosti i radujem se onome što nas čeka.

    Reci NE otpadu: Reci DA popravci (VIDEO)

     

    Brend kojem se veruje i sinonim za superlepak

    Izvor: BIZLife

    Foto: Acc Adria

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE