Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Brend kojem se veruje i sinonim za superlepak

    Dobrivoje Đorđević, regionalni menadžer za ključne kupce Adhezivi Tehnologije, Henkel

    Poslednjih nekoliko godina aktivni smo na društvenim mrežama, što nam pomaže da još bolje komuniciramo sa potrošačima, da im pomognemo pri izboru lepka, da ih inspirišemo, a često i zabavimo, jer Loctite je nosilac baš takvog sadržaja

    Loctite je vodeći brend u svetu kada su u pitanju lepkovi, zaptivne mase i površinski tretmani. Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji, nudi rešenja koja pouzdano postižu definisane ciljeve u proizvodnji efikasnijih lepkova koji su jaki i dugotrajni, kako bi se otključali neograničeni potencijal čoveka i mašine. Dobrivoje Đorđević iz kompanije Henkel otkriva kako je brend uspeo da postane i opstane lider na tržištu više od 60 godina.

    „Jedan od najprepoznatljivijih brendova u asortimanu kompanije Henkel je Loctite, a njegov uspeh leži u izuzetnoj brzini, snazi, dugotrajnosti i jednostavnosti korišćenja. Međutim, pored sitnih popravki, podržavamo i sve kreativne ljude koji rade na projektima ’uradi sam’. Zbog toga neprekidno razvijamo rešenja koja čine proizvod izuzetno lakim za korišćenje. Poslednjih nekoliko godina aktivni smo na društvenim mrežama, što nam pomaže da još bolje komuniciramo sa potrošačima, da im pomognemo pri izboru lepka, da ih inspirišemo, a često i zabavimo, jer Loctite je nosilac baš takvog sadržaja”, ističe Đorđević u razgovoru za BIZLife.

    • Zašto potrošači biraju vaš brend, šta ga izdvaja od drugih lepkova?

    Tokom godina postali smo brend kome se veruje i sinonim za superlepak, a sâm naziv znači da „drži čvrsto”. Pored performansi proizvoda, trudimo se da budemo vidljivi na mestu prodaje gde, stalnim aktivnostima, težimo da budemo dostupni svakom potrošaču po povoljnim cenama.

    • Gde je još pronašao svoju primenu, kada govorimo o proizvodnji i razvoju drugih proizvoda?

    Loctite je širokoj javnosti najpoznatiji kao lepak za rutinske popravke. Međutim, zahvaljujući liniji profesionalnih industrijskih lepkova za široku namenu, on je nezaobilazna sirovina u izradi gotovih proizvoda u brojnim fabrikama, pa se tako može naći u automobilskoj i avio industriji, industriji tekstila, obuće i odeće, elektronskoj industriji, prehrambenoj industriji itd. Vrlo je verovatno da je vaš mobilni telefon zalepljen našim lepkom, baš kao i vaš automobil i pakovanje vaše omiljene hrane. Zanimljiva je priča iz istorije Loctite-a da je, zahvaljujući našem superlepku, jednoj kornjači spasen oklop nakon što je pala sa drugog sprata i slomila ga.

    • Šta se sve može pronaći u vašem asortimanu proizvoda?

    Svake godine uvodimo nove inovativne superlepkove. Trenutno u Srbiji i na izvoznom tržištu imamo u ponudi više od 10 različitih superlepkova, koji lepe predmete od plastike, gume, drveta… Neki od njih imaju sposobnost lepljenja za samo 60 sekundi, što smanjuje stres i štedi vreme.

     

    • Možemo li očekivati neke novitete?

    U skladu sa Henkelovom strategijom održivosti, koja, između ostalog, podrazumeva smanjenje korišćenja plastike, radimo na uvođenju novih tehnoloških rešenja koja će imati dugoročni pozitivan efekat na zaštitu životne sredine. Sledeće godine ćemo staviti akcenat na Loctite Perfect Pen, koji omogućava preciznost i lakoću u upotrebi. Svakako, nastavljamo sa edukacijom javnosti o značaju ponovne upotrebe proizvoda, jer uz malo volje, mašte i partnera kao što je Loctite – sve se može popraviti. Nastavljamo da težimo liderskim pozicijama i u ovoj oblasti i da osmišljavamo nova rešenja za naše potrošače koristeći snagu i iskustvo kompanije Henkel.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE