Borislav Despotović o BIZLife Week i novoj perspektivi poslovnog sveta

Platforma BIZLife širi i na male ekrane kroz novu emisiju BIZLife Week na News Max Balkans-u. Urednik i voditelj Borislav Despotović donosi format koji spaja biznis i svakodnevni život, priče koje inspirišu više od brojki i sagovornike koji iza uspeha imaju stvarne ljude, odluke i rizike.

  • Kako biste ukratko opisali koncept emisije i po čemu će se razlikovati od klasičnih biznis formata na domaćim televizijama?

BIZLife kao magazin i platforma već se uveliko razlikuje od konkurencije, jer smo se svih ovih godina trudili da smislimo nešto novo, drugačije, zanimljivo, a jednostavno. Uspeli smo da biznis i ekonomiju učinimo zanimljivima, što i dokazuje činjenica da smo najčitaniji poslovni magazin na internetu u Srbiji. Sada to samo ekranizujemo i obraćamo se onima koji nisu u online svetu. I baš zato što gotovo sve ekonomske i biznis emisije liče jedna na drugu, potrudili smo se da BIZLife Week bude u potpunom BIZLife maniru – jednostavno drugačiji.BIZLife Week

  • Kako ste došli do te formule, da biznis teme približite široj publici, a da istovremeno zadržite profesionalnu relevantnost?

Bitno je samo da se držimo našeg starog pravila – da u svakom BIZ-u nalazimo i Life. Ne moraju ekonomske priče biti rigidne, dosadne, sa grafikonima i brojevima koje prosečan gledalac ne razume. Takođe, naša odluka je da među sagovornicima imamo uspešne ljude čija životna i poslovna priča sama priča priču gledaocima. Dakle, bez sagovornika na koje su gledaoci navikli – naprotiv, nova lica koja imaju šta da kažu. Na nama je da ih otkrijemo i predstavimo gledaocima, a i čitaocima koji će to sve kasnije pročitati na našim portalima.

  • Koliko vam to iskustvo pomaže da prepoznate sagovornike i teme koje imaju „težinu“ i širu vrednost za gledaoce?

Kada sam 2008. godine počeo da uređujem svoju prvu ekonomsku emisiju (Ekonom na novosadskoj TV Panoniji), svet privrede bio je znatno drugačiji. Velike kompanije nisu radile današnju vrstu marketinga i promocije, preduzetnike ste mogli da sretnete samo na tematskim skupovima, a internet i društvene mreže tek su se zahuktavale u smislu marketinga, dok e-commerce gotovo da nije ni postojao. Dakle, svašta se promenilo u međuvremenu, pa i tržište, odnosno navike ljudi. Danas je sve brže, dinamičnije, kraće… I ako hoćeš da nekom zadržiš pažnju, moraš da pratiš trendove.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BIZLife (@bizlife.rs)

  • Kako u emisiji BIZLife Week uspevate da spojite brzinu televizije i dubinu biznis analize?

Prilično je izazovno ekranizovati BIZLife priče, ali je još teže internet formate prilagoditi TV ekranu, odnosno gledaocima koji su i dalje isključivo verni televiziji kao izvoru informacija. Nešto što je napravljeno za društvene mreže jednostavno ne može da ide na TV – i obrnuto. Publika je drugačija, imaju različita shvatanja, ritam, potrebe, navike… Kada biste jedan superpopularni reel sa Instagrama pustili na TV, to bi izgledalo kao tehnički neispravan i nerazumljiv prilog. Dakle, mi smo rešili da nađemo način kako da sve to spojimo u jedno.

  • Koje poruke želite da gledaoci ponesu iz svake epizode i gde vidite mesto BIZLife Weeka na medijskoj sceni?

Kao što i kažem na početku prve epizode – „Za sve vas koji niste u online svetu, mi smo sada i na televiziji.“ Mnogo je sjajnih ljudi i njihovih životnih i poslovnih priča koje nisu stigle do TV gledalaca – ostale su samo na internetu. Na nama je da ih pustimo u svet, da prikažemo ljude, kompanije, ideje i rešenja koja su drugačija od drugih. Jer, kako mi volimo da kažemo, i to je suština naše BIZLife krilatice: „Ponekad pobediš, ponekad naučiš.“

Izvor: BIZLife

Foto: Ustupljene fotografije

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE