MArina Dorćol

Marina Dorćol: Otvoren koncept bez privezišta za jahte

Radovi na izgradnji prvi faze projekta Marina Dorćol sa 263 stana su uveliko u toku. Ideja projekta od početka je bila da se stvori naselje otvoreno ka gradu, koje Beogradu vraća deo nedostajuće obale i donosi nove sadržaje dostupne svima.

Pažnju javnosti privukla je odluka investitora da marina neće imati privezište za plovila. Umesto vezova, predviđeni su pontoni kao javni prostor koji će služiti svim sugrađanima za šetnju, odmor i rekreaciju. O razlozima ovakvog rešenja i daljem toku projekta razgovarali smo sa Đorđem Lukićem, menadžerom razvoja projekta Marina Dorćol.

  • Kako je došlo do izmene u projektu i da li je to bila teška odluka?

Proces projektovanja kod nas traje dugo zato što obraćamo pažnju na svaki detalj. U tom procesu stalno preispitujemo šta je najbolje za projekat i za kupce. Kada smo počeli da razrađujemo ideju privezišta, shvatili smo da se ono ne uklapa u naše standarde zelene gradnje. Vrlo brzo smo došli da novog rešenja koje jasno ističe da identitet Marine Dorćol mora da ostane kvalitet gradnje, a ne jahte i vezovi za čamce jedrilice.

MArina Dorćol

Đorđe Lukić

  • Koju svrhu će imati pontoni i zašto ste smatrali da je to najbolje rešenje?

Kada smo krenuli da razmišljamo na temu novog rešenja za marinu, odmah nam je jedan od prioriteta bio da zadržimo koncept otvorenog naselja. Projekat u okviru naše parcele donosi deo infrastrukture koja trenutno nedostaje: obaloutvrdu, pešačke i biciklističke staze, javni park. Logično je bilo da i prostor na vodi dobije sadržaje dostupne svim Beograđanima. Pontoni će služiti za odmor i rekreaciju, ali će postojati i mogućnost za sportske aktivnosti. Detalje ovog dela projekta ne možete videti na renderima, već kroz virtuelnu stvarnost u našem prodajnom paviljonu, gde kupci mogu da prošetaju naseljem i steknu pravi utisak o tome kako će Marina Dorćol izgledati.

  • Koliko je bilo izazovno uklopiti ovo rešenje u postojeći koncept projekta?

Nije bilo posebno izazovno, jer je osnovna struktura projekta ostala ista. Već gradimo deo obaloutvrde koja štiti ovaj deo grada od poplava. Predviđeni su i bunari, koji će snabdevati zadnji deo bazena marine svežom podzemnom vodom i tako će  obezbediti  stalnu cirkulaciju vode u marini, čime se sprečava zadržavanje i neprijatni mirisi, a sve to se radi pažljivo kako bi se očuvao biljni i životinjski svet. Dakle, osnovni koncept ostaje isti, dok se promena odnosi samo na vidljiv deo, gde će umesto privezišta biti pontoni.

MArina Dorćol

  • Kako su kupci reagovali na odluku da umesto privezišta budu pontoni?

Reakcije su bile pozitivne, jer su ljudi prepoznali da ovakav pristup donosi mirnije i kvalitetnije okruženje za život. Naravno, bilo je i onih koji su se raspitivali o mogućnosti zakupa vezova i parkiranja jahti ispred novog stana, ali većina naših kupaca vrednuje uređenu obalu, šetališta i parkove. U kombinaciji sa kvalitetom gradnje, upravo ta ideja doprinosi tome da projekat beleži odlične rezultate.

  • Na šta konkretno mislite kada kažete da projekat beleži odlične rezultate?

Do sada je prodato 40% stanova u prvoj fazi, a završetak radova planiran je za tri godine. To je za nas jasan pokazatelj da kupci prepoznaju vrednost projekta, i zato smo posebno zahvalni na ukazanom poverenju i strpljenju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Marina Dorćol

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE