
GOAT je novi simbol Lacoste: Novaku Đokoviću u čast promenili dugogodišnji logo
U najnovijoj kampanji francuskog brenda Lacoste pod nazivom „Play With Icons“, 24-struki šampion Grand Slam turnira, Novak Đoković, zauzeo je centralno mesto. Na jednoj od fotografija, Novak pozira sa zlatnom mrežom koja mu služi kao plašt, u besprekorno kombinovanom krem autfitu.
Povodom ovog izdanja, Lacoste je odlučio da privremeno zameni svoj prepoznatljivi logo zelenog krokodila sa simbolom koze – GOAT (Greatest of All Time – Najbolji svih vremena), kao počast Đokoviću. Ova posebna kolekcija, koja uključuje polo majice, majice, jakne, trenerke i kape, dostupna je u ograničenim količinama i odražava dugogodišnju saradnju između brenda i srpske teniske legende.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Francuski sportski brend, koji je osnovan još 1933. godine, širom sveta je poznat po svom zelenom logotipu u obliku krokodila. Đokovića opremaju već osam godina, a sada je krokodil zamenjen zelenom kozom (GOAT) kako bi proslavili njegov status „Najvećeg svih vremena“.
Nova, ograničena kolekcija objavljena je uz video na društvenim mrežama brenda, koji je uključivao i tvitove teniskih fanova koji hvale Đokovića i govore za njega da je ‘GOAT’.
Uz objavu je stajao natpis:
„Od krokodila do emoji koze. Otkrijte kolekciju koja slavi @DjokerNole: jedinstvenog igrača, čija karijera je obeležena strašću, upornošću i veličinom.“
Teniski fanovi brzo su reagovali na najavu kolekcije inspirisane Đokovićem, jedan je napisao:
„Novak Đoković… ‘GOAT od svih GOAT-ova’.“ „Predivno urađeno.“ „Sviđa mi se kako su fanovi uključeni – i kako izgledaju stvari.“ „Potpuno zasluženo. Nole je nedvosmisleno GOAT i ova inicijativa je neverovatna! Molim vas, uzmite moje pare odmah.“
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZlife
Foto: AP Photo/Andy Wong