Prada Paradigme

Prada predstavila novi muški miris, a zaštitno lice je – Tom Holand

Od 1913. godine, Prada stvara dijalog i preispituje konvencije, pozivajući na kreativno eksperimentisanje kako bi otvorila nove perspektive. Danas se ta priča nastavlja sa Prada Paradigme: mirisom koji prevazilazi tradicionalne predrasude postavljajući pitanje – Šta ako postoji drugi način?

Napravljen s namerom za one koji oblikuju svoj put kroz istraživanje, Prada Paradigme ispituje interakciju između unutrašnjeg ja i spoljnog sveta. Obuhvatajući karakterističnu Prada tenziju, rezultat je umetnički Ambery Woody potpis koji je složen u svojoj jednostavnosti, odvažan u svojoj suzdržanosti – i prožet prepoznatljivim avangardnim obrtom brenda.

PRADA PARADIGME: ŠTA AKO POSTOJI DRUGI NAČIN

Prošireni anagram od „Prada“, naziv Paradigme nastavlja potpis započet sa franšizom Paradoxe, služeći kao poziv da se oduprete ograničenjima konformizma i upustite se u avanturu finih promena koje istražuju više načina izražavanja nečijeg identiteta. Odbacujući statičnost u korist neprekidnog kretanja, eksperimentisanja i individualnosti, izbegava normu i podstiče suptilne promene koje otvaraju nove mogućnosti. Samopouzdanje se redefiniše kao radoznalost; snaga kao finesa, a uspeh kao sloboda da se stvori sopstvena paradigma.

Paradigme: [pa-ra-dajm] imenica. Nova perspektiva. Novi način razmišljanja, delovanja, postojanja.

Ostajući verna Pradinoj posvećenosti nesputanoj kreativnosti, Paradigme je delo bezbrojnih iskustava; kulminacija saradnje između tri parfimera poznata po svom umeću: Marije Salamagne, Bruna Jovanovica i Nicolasa Bonnevillea. Rođen iz dinamičnih razgovora i eksperimenata, Prada Paradigme redefiniše muške mirise kroz neočekivane kompozicije.

Slojevitost nota u mirisu tradicionalno se vizualizuje kao piramida, otvarajući se gornjim notama, nakon čega slede srčane i na kraju preostale bazne note. U simboličnom odjeku kultnog Prada trougla, Paradigme preokreće ovu strukturu, prateći svoju kompoziciju od dna ka vrhu u onome što se naziva ‘obrnuta piramida’. Rezultat je neočekivan, ali veoma sofisticiran miris koji preispituje tradicionalni način stvaranja mirisa, pronalazeći novi izraz i mogućnost kroz obrnutu arhitekturu.

„Preokretanje konvencija kompozicije za stvaranje ‘obrnute piramide’ omogućilo je mirisu da se jedinstveno razvije, sa baznim notama koje se pojavljuju prve i postepeno otkrivaju srčane i gornje note. Ova inverzija stvara zaista zadivljujuće i neočekivano iskustvo.“

Nicolas Bonneville, Parfimer

Prada Paradigme

DRUGI NAČIN KREIRANJA PREPOZNATLJIVOG MIRISA

Od prvog trenutka, Paradigme potvrđuje svoju razliku, otvarajući novu olfaktivnu paradigmu sofisticirane, avangardne muškosti, oscilirajući između obavijajuće topline i uzbudljive svežine.

Kako se obrnuta piramida razvija, na jantarno-drvenastoj bazi, peruanski balzam, smola benzoina i drvo gvajak donose dimnu, smolastu teksturu koja je istovremeno snažna, svetlucava i zavisna. Ova urođena i opojna senzualnost je u kontrastu sa srcem mirisa, stvarajući iznenađujući dijalog sa duetom ekstrakata geranijuma – zeleno-aromatičnog sa osvežavajućom svežinom i ikoničnim kodom muških mirisa, sada reinventovanim sa cvetnim, ružičastim aspektima. Konačno, ovo pulsirajuće srce, živo sa vibrantnom biljnom energijom, susreće uzdižući kalabrijski bergamot i prozračne mošuse – donoseći neuporediv sjaj koji produžava osećaj vibracije.

„Paradigme je neodoljivo harmonično iskustvo tenzije, kroz koje se čula beskrajno kreću, između mekoće i svežine, snage i delikatnosti, moći i suptilnosti.“

Marie Salamagne, glavni parfimer

Olfaktivna porodica: Jantarno-drvenasta

Note: Gornje: Srce kalabrijskog bergamota Srednje: Burbonski geranijum Bazne: Jantarno drveće

DRUGI NAČIN DIZAJNA IKONIČNE BOČICE

Pronalazeći radikalnu sofisticiranost u suzdržanosti, arhitektonska silueta i apsolutna prefinjenost Paradigme bočice uhvataju nepogrešivi minimalizam Prada potpisa i odmah izazivaju radoznalost. Umetnički se igrajući kontrastima, bočica istražuje poziciju između elegantnog i taktilnog kako bi stvorila efekat sofisticiranosti i izraz modernosti. Nagib trougla i zaobljene linije stvaraju arhitektonski gest, dok gradijent zelenog stakla otkriva skrivene dubine. Okrunjena istim prepoznatljivim, potpuno crnim čepom kao i njen Paradoxe pandan, Paradigme bočica stvara opipljivu vezu između dve ikonične porodice mirisa. Spoljna kutija dodatno podseća na estetske kodove Prada Paradoxe, pojavljujući se u prepoznatljivom Saffiano kožnom unakrsnom uzorku, toplo utisnutom u srebru.

„Prilikom osmišljavanja Paradigme bočice, oslanjali smo se na Prada arhive mirisa, a zatim tražili načine da preispitamo dizajn kroz savremenu prizmu. Zelena boja deluje neočekivano; zakošena ivica obrnutog trougla pojavljuje se kao taktilni i iznenađujući detalj. Na taj način, karakteristična je za Pradu, budući da je neosporno sofisticirana, ali sa dozom ekscentričnosti.“ Coralie Salem, kreativni direktor, Prada Beauty

Prada Paradigme je Eau de Parfum dostupan u sledećim veličinama: 10 ml / 0,3 fl oz Putna veličina 50 ml / 1,7 fl oz 100 ml / 3,4 fl oz 150 ml / 5,3 fl oz Punjenje

TOM HOLAND, OTELOTVORENJE PRADA PARADIGME PROMENE

Tom Holland, glumac i preduzetnik, oličava duh Prada Paradigme. Od početka karijere u 12. godini na londonskoj sceni West Enda, izgradio je opsežnu filmografiju, stičući široko kritičko priznanje, najviše zbog uloge Spajdermen, uloge koju tumači od 2016. godine. Holandov uticaj seže izvan ekrana, obuhvatajući preduzetničke i filantropske poduhvate, uključujući njegovu porodičnu dobrotvornu organizaciju, The Brother’s Trust. Skroman, ali energican, Holland oličava Paradigme muškarca, zračeći samopouzdanjem dok se ne boji pokazati ranjivost i nenametljivu odlučnost koja nikada ne mora da viče da bi se dokazala. Prepun razigrane duhovitosti, on je prirodni zabavljač koji hvata kolektivni duh vremena, zadržavajući individualni magnetizam koji postoji samo u prostoru između spoljašnjih očekivanja i unutrašnjih instinkata. Uvek kreator sopstvenog narativa; nastavlja da oblikuje svoj jedinstveni put.

„Imaju li zlatne đonove?“: Indijski obućari optužuju Pradu za krađu dizajna

DRUGI NAČIN STVARANJA

Kampanja Prada Paradigme slavi kretanje, eksperimentisanje, rast i pronalaženje puta do sopstvenog autentičnog narativa, dok je Tom Holland viđen kroz objektiv priznatog reditelja Thomasa Vinterberga.

Vinterberg, diplomac Nacionalne danske filmske škole, prvi put je stekao priznanje svojim kratkim filmom Sidste Omgang, nominovanom za Oskara. Dalje priznanje postigao je filmovima Proslava (danski: Festen, 1998), koji je osvojio nagradu žirija u Kanu, Lov (danski: Jagten, 2012) i Oskarom nagrađeni Još jedna runda (danski: Druk, 2020), dodatno učvršćujući svoju reputaciju kao velike kinematografske sile. Kao predvodnik avangardnog filmskog pokreta Dogme 95, Vinterberg je poznat po svojoj upečatljivoj estetici i izazovnim prikazima savremenog identiteta, često reagujući protiv konvencionalnog narativnog filma.

Prihvaćene norme i obrasci su dovedeni u pitanje, omogućavajući formiranje i ponovno razbijanje novih okvira; Vinterbergovo iskustvo i sposobnost da kontinuirano pronalazi alternativne načine stvaranja učinili su ga prirodnim izborom za režiju kampanje Prada Paradigme. Film slavi spoznaju da se identitet ne oslanja na jednu istinu, već na bezbroj samoistraživanja koja se sudaraju kako bi oblikovala novi izraz celine.

„Proveo sam mnogo vremena snimajući mlade ljude, i iz prve ruke sam video pritisak pod kojim su. Postoji ta stalna tenzija oko identiteta, ponašanja i načina na koji se predstavljaju u svetu koji je prvenstveno oblikovan društvenim medijima. Prada je inteligentan, radoznao brend, i osećao sam da postoji potencijal da se stvori nešto stvarno — možda nešto što bi mladim ljudima moglo ponuditi malo slobode ili olakšanja. Moj rad se tiče postavljanja pitanja, a u ovom projektu, samo pitanje je delovalo kao deo odgovora.“

Thomas Vinterberg, reditelj

Dinamična, uzdižuća i obuhvatna u svom opsegu, kampanja, ipak, zadržava snažan osećaj ličnog. Jedna posebno dirljiva scena prikazuje Holanda kako gleda video snimak iz detinjstva na kojem pleše; koncept koji je sam Holand doneo reditelju. Zatim je zamolio svoju majku da pronađe video, utkavši svoju ličnu istoriju u tkivo kampanje i inspirišući gledaoce da razmotre bezbrojne puteve samoistraživanja, podstičući ih da prihvate nove mogućnosti i na kraju pronađu sopstveni autentični narativ.

FUNKCIONALNOST I ODGOVORNOST

Prada Beauty ima odgovornost da predlaže dizajnerske objekte i inicijative koje promovišu pozitivne promene. Prada Paradoxe linija je od početka dizajnirana sa dopunjavanjem kao osnovnim elementom, a sa Paradigme, Prada Beauty jača ovu posvećenost. Izrađeno sa održivošću na umu, dopunjavanje od 150 ml pomaže potrošačima da uštede 65% stakla, 75% plastike i 100% metala u poređenju sa tri nove bočice Prada Paradigme od 50 ml.

Vođena zajedničkom ambicijom da promoviše pozitivnu promenu ponašanja, Prada Beauty se udružila sa Emom Watson 2022. godine kako bi prikazala umetnost dopunjavanja i podstakla potrošače da neguju svoje bočice parfema kao cenjene, dopunjive predmete. Tom Holland, kao lice Paradigme, nastavlja ovu misiju zabavnim i razigranim video zapisom koji prikazuje dizajn bočice koja se može dopuniti, inspirišući svesne izbore na način koji je istovremeno informativan i zadivljujući.

Pomirenje kreativnosti i odgovornosti je sastavni deo svakog aspekta Prada Paradigme, od sastava mirisa do njegovog pakovanja. Miris je izgrađen na četiri održivo dobijena sastojka, uključujući burbonski geranijum, peruanski balzam, drvo gvajak i kalabrijski bergamot. Pored toga, staklene bočice sadrže 15% recikliranog stakla i mogu se reciklirati, a kutije su FSC™ MIX sertifikovane.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

 

Izvor: BIZLife

Foto: Prada

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE