kampanja "ne(SAVRŠENA)"

Zašto je kampanja Extreme Intimo „ne(SAVRŠENA)“ izazvala bes i lavinu komentara? (VIDEO)

Kompanija Extreme Intimo pokrenula je „plus size“ kampanju i za kratak rok uspela je da pokrene lavinu komentara ljudi koji su postavljali pitanje da li je uopšte u pitanju kompanija koja prihvata žene onakve kakve su.

Naime, kompanija Extreme Intimo lansirala je kampanju pod nazivom „ne(SAVRŠENA)“, po ugledu na mnoge svetske modne brendove koji imaju ovakve kampanje i ponudu u asortimanu koja je namenjena ženi bilo koje građe.

Ipak, korisnici društvenih mreža doveli su u pitanje brend Extreme Intimo i njegovu „body positive“ novu politiku.

Sve je počelo pitanjem jedne od korisnica društvenih mreža, Vanje Bursać: „Jel’ ima veći broj od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive“.

Bursać je ovo komentarisala na zvaničnom postu Instagram profila popularnog brenda, a nije ostala uskraćena za odgovor od njih.

U odgovoru su napisali da osećaju dosta negative u pomenutom komentaru, kao i da ih „nije blam njihovog asortimana jer su potpuno prirodni“.

„Znamo da neće svako naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je da je svaka žena savršena, bez obzira koji broj nosi“ napisali su.

Znači, nemate veće veličine“ zaključila je Vanja i od tog momenta stvari su dobile potpuno drugačiji oblik, a celu konverzaciju pogledajte ispod:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vanja Bursać (@vanjabursac)

Jedan od najdiskutabilnijih odgovora od strane pomenutog brenda jeste onaj u kom su pozvači Bursać da, ako ne može da nađe nešto za sebe jer nema adekvatne veličine – „bacite pogled na asortiman i izaberite nešto nekome za poklon“.

Bursać je objavila i privatnu prepisku koju je vodila sa članom tima zaduženim za društvene mreže brenda Extreme Intimo.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vanja Bursać (@vanjabursac)

Kampanja „ne(SAVRŠENA):  Svaka od nas je savršena!

Inače, kompanije Extreme Intimo pokrenula je kampanju pod nazivom „ne(SAVRŠENA)“.

Oni su skupili različite prirodne i “obične“ žene, u želji da ih predstave onakve kakve su, bez fotošopa. Poruka koju su želeli da prenesu bila je jasna –  svaka od nas je savršena baš onakva kakva jeste.

„Znaj da NE postoji samo u tvojoj glavi. Izbriši ga. Precrtaj. Stavi u zagrade. Šta god! Samo učini da nestane! Jer da, ti si SAVRŠENA“, navode u kampanji.

Kako ističu, celu „basic“ kolekciju slikali su zajedno sa „predivnim damama koje nisu profesionalni modeli, a koje zrače čarobnom, iskrenom energijom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Extreme Intimo (@extremeintimo)

„Videćeš, ni na jednoj slici nema fotošopa, nema prekrivanja, skrivanja. Nema stida. Ima ponosa. Ponosa na svaki “višak” ili “manjak”, na svaki ožiljak, na sve ono što u ovom modernom svetu je kao “mana”. E pa, hajde da iskreno kažemo: Aman ljudi, nije to mana! To je nešto predivno, nešto što svaku od nas čini posebnom. I zaista (ne)SAVRŠENOM.“

Oni ističu da im je cilj da preplave mreže ne(SAVRŠENIM) fotkama i pozivaju svoje pratioce da okače post ili stori na Instagramu, da ispričaju svoju priču, podstaknu drugarice, koleginice, sestre, da učine isto, uz hešteg #nisisavrsena.

Izvor: BIZLife

Foto: Screenshot

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE