Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    9 naslova o PSIHOLOGIJI koje bi svaki BIZNISMEN trebalo da pročita

    Poslovni uspeh najviše zavisi od uspostavljanja pravih veza, motivacije, sposobnosti predviđanje budućih poteza i tačna procena onih koje upoznajete. Zbog toga poznavanje osnovne psihologije može biti vrlo dragoceno za poslovne ljude u svim oblastima.

    Kao i uvek, odgovor na pitanje kako naučiti sve ono što treba da znate o nauci koja proučava šta se događa u glavama ljudi jeste – čitanje.

    Zato vam preporučujemo nekoliko naslova koji će vam pomoći da bolje razumete psihologiju uopšteno, ali koju možete primeniti u nekim poslovnim aktivnostima.

    1.Misliti, brzo i sporo, Danijel Kaneman

    Kako navodi psihološkinja i autorka Suzan Veinček, ako želite da razumete kako ljudi misle i reaguju, onda ovo morate da pročitate.

    Osim toga, jedan od razloga zašto bi trebalo da pročitato ovo delo, jeste što je autor ekonomista koji je dobio Nobelovu nagradu.

    2.Preusmeravanje, Timoti Vilson

    Ako želite da znate kako da napravite trajne promene u svom ponašanju ili ponašanju nekoga koga poznajete, onda je ovo knjiga koju bi trebalo da pročitate.

    Ona će vam reći šta je to što, po istraživanju, „radi“, a šta ne.

    3.Vožnja, Danijel Pink

    Ova knjigga pokriva istraživanje ljudske motivacije u poslednjih nekoliko godina. Osim toga, kako kažu kritičari, knjiga je dobro napisana i vrlo se lako čita.

    4.Nevidljiva gorila, Kristofer Kabris i Daniel Simons

    Kabris i Simons objašnjavaju svoje istraživanje koje pokazuje kako ono što mislimo da vidimo i doživljamo zapravo nije ono što je napolju.

    5.Sami sebi stranci, Timoti Vilson

    Još jedno delo autora Timotija Vilsona. Kako navodi Suzan Veinček, ovo je akademsko i psihološko delo, koja ju je „pokrenula da razmišlja o tomi nesvesnog“.

    6.Spoticanje o sreću, Danijel Gilbert

    Britansko kraljevsko društvo proglasilo je ovu knjigu najboljom knjigom o nauci.

    Danijel Gilbert opisuje nedostatke maštovitosti i iluzije, koji nastaju kada se predviða budućnost, odnosno opisuje sve ono što je prouzrokovalo da pogrešno zamišljamo sutrašnjicu.

    Slikovito oživljavajući najnovija naučna otkrića u psihologiji, kognitivnoj neurologiji, filozofiji i biheviorističkoj ekonomiji, Gilbert obelodanjuje ono što su naučnici otkrili o jedinstvenoj ljudskoj sposobnosti zamišljanja budućnosti, i o našoj mogućnosti da predvidimo koliko će nam se ona svideti kada se naðemo u njoj.

    7.Moć navike, Čarls Djuhih

    Moći navike, nagrađivani novinar Njujork tajmsa Čarls Djuhig vodi nas do uzbudljivog ruba naučnih otkrića koja objašnjavaju zašto postoje i kako se mogu menjati navike – preoblikujući nam posao, zajednicu i život.

    8. Umetnost biranja, Šina Ajengar

    Šina Ajengar proučava kako biramo – i kako se osećamo povodom izbora koje pravimo. Na TEDGlobal konferenciji ona priča o trivijalnim izborima (Koka Kola ili Pepsi) ali i o onim bitnim i deli svoje izuzetno istraživanje koje otkriva neke iznenađujuće stavove u vezi sa našim odlukama.

    9. Made to Stick, Čip i Den Hit

    Ovo je mala knjiga koja objedinjuje istraživanje o onome što pleni našu pažnju, tera nas da se prisećamo i tera nas na akciju. Lako se čita, ali dobro objašnjava temu.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE