Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „2022. će biti godina piva“

    Kao kompanija kojoj su potrošači i kupci konstantno u fokusu, radimo na tome da im obezbedimo odgovarajuću ponudu kojom će zadovoljiti svoje potrebe, koje se konstantno menjaju. Činjenica je da je pivsko tržište veoma kompetitivno. Upravo to mom timu i meni predstavlja poseban izazov, motiv i pokretač da budemo još bolji – priča u specijalnom intervjuu za BIZLife magazin Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare.

    • Kako biste ocenili 2021. godinu za Apatinsku pivaru?

    Ponosan sam na ceo tim Apatinske pivare jer smo ovu godinu, koja je na izmaku, uspešno zaokružili, iako je bila turbulentna, a i dalje je pod velikim uticajem krize izazvane koronavirusom. Pivska industrija je osetila posledice ove krize, ali ne u velikoj meri. Poznato je da HoReCa kanali prodaje (hoteli, restorani i kafei) nisu radili punim kapacitetom, dok su se istovremeno navike potrošača menjale. Kao ozbiljni profesionalci, pratimo stanje na terenu i prilagođavamo se promenama. Drago mi je da postoje ohrabrujući znaci sa tržišta i verujem da će sledeća godina biti godina piva.

    • U godini za nama vredno ste radili na „dva fronta”: predstavili ste neke nove proizvode, ali i novi vizuelni identitet svog, možda i najpoznatijeg brenda – „Jelen” piva. Kakve su reakcije potrošača i kakvi su vam naredni planovi?

    U pravu ste. U prošloj godini smo imali veliki broj različitih novina. Već ste pomenuli promenu vizuelnog identiteta našeg „Jelen” piva i na to smo veoma ponosni. Zadržali smo duh tradicije, ali smo istovremeno izabrali savremen pristup. Reakcije su fantastične. Novi, pročišćeni logotip se mnogo više dopada potrošačima od prethodnog. Kada govorimo o inovacijama, iako je pivska kategorija po svojoj prirodi tradicionalna, trend na globalnom nivou je da se putem inovacija odgovori rastućim i drugačijim potrebama potrošača. Upravo tako i nastaju tzv. hibridni proizvodi. Taj trend je zastupljen i u većini drugih kategorija, pa samim tim i kategorije pića prate tu praksu. Prošle godine smo predstavili našem tržištu prvi hard seltzer – „Wai“. Ova kategorija je, inače, odlično prihvaćena na velikom broju tržišta. Nakon naše transformacije iz pivske kompanije u kompaniju za proizvodnju i prodaju pića, od nas možete očekivati lepe vesti i ulazak u neke nove kategorije u nastupajućem periodu.

    • Naše tržište je prilično zahtevno i na njemu je, u poslednje vreme, prisutniji sve veći broj stranih, ali i domaćih kraft piva. Na koji način vi pratite zahteve tržišta? Postoje li neke promene ili inovacije kada je u pitanju sâm sistem proizvodnje?

    Kao kompanija kojoj su potrošači i kupci konstantno u fokusu, radimo na tome da im obezbedimo odgovarajuću ponudu kojom će zadovoljiti svoje potrebe, koje se konstantno menjaju. Činjenica je da je pivsko tržište veoma kompetitivno. Upravo to mom timu i meni predstavlja poseban izazov, motiv i pokretač da budemo još bolji.

    Kraft piva pokreću edukaciju potrošača o pivu, jer otvaraju neke nove oblasti o kojima veliki broj potrošača nije imao dovoljno informacija. Sada imamo sve više pivskih somelijera, što je, svakako, dobro.

    • Apatinska pivara je prva kompanija u Srbiji u sektoru robe široke potrošnje koja je dobila sertifikat Family Friendly Enterprise. Šta to znači u praksi? U kakvom okruženju rade vaši zaposleni?

    Nama su ljudi na prvom mestu, i to ne samo da je jedna od naših pet vrednosti nego mi stvarno živimo u skladu sa tim.

    Moj cilj i cilj liderskog tima jeste da stalno radimo na unapređenju zadovoljstva zaposlenih i njihovog blagostanja, jer svi mi provodimo veliki deo svog života na poslu. Zato mi, kao kompanija, želimo da to iskustvo unapredimo i podignemo na viši nivo. Jedna od nedavnih potvrda naših aktivnosti u tom domenu jeste sertifikat Family Friendly, koji ima samo nekoliko kompanija iz FMCG industrije, a neskromno mogu da kažem da smo prva kompanija iz ove industrije koja ga je dobila. To je, samo po sebi, pokazatelj o tome koliko su nam ljudi zaista važni. I pre pandemije smo shvatili da želimo da se prilagodimo savremenim konceptima poslovanja, koji podrazumevaju da se zaposleni osećaju dobro i da im omogućimo balans između poslovnog i privatnog života. Uveli smo niz pogodnosti koje podržavaju roditeljstvo, kao i one koje se odnose na dobrovoljno zdravstveno i dodatno penziono osiguranje ili dodatne slobodne dane u raznim važnim životnim prilikama.

    • Kakvi su planovi vaše kompanije za narednu godinu?

    Ono što mogu da kažem jeste da će biti još uzbudljivije nego u 2021. godini i da ćemo imati veliki broj novina kako bismo oduševili naše zaposlene, kupce i potrošače.

    Našem portfoliju ćemo pridružiti jedan od najpopularnijih pivskih brendova na svetu, a ostale novine ćete saznati u toku godine.


    Po čemu ćete pamtiti ovu godinu, na ličnom i profesionalnom planu?

    Na ličnom planu pamtiću je po tome što sam dobio kćerku, što je, svakako, događaj koji je obeležio 2021. godinu, a na profesionalnom planu – imenovanje na ovu poziciju na kojoj sam sada. Iako sam na ovoj funkciji od 1. 1. 2021. godine, prema broju događaja i dešavanja, deluje mi neverovatno da nije prošlo ni godinu dana, jer ih je, iz moje perspektive, bilo toliko da mogu da stanu u tri godine.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE