"Za nama je godina sa puno razloga za slavlje"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Za nama je godina sa puno razloga za slavlje”

    Nakon dve godine rada pod imenom „Hive Ventures Services”, odlučili smo da ime naše kompanije u Srbiji uskladimo sa globalnom kompanijom, „Nicoll Curtin“, kojoj oduvek pripadamo. Nastavićemo da gradimo tim, želimo da razvijamo kako postojeće tako i nove talente, uz pomoć kojih imamo u planu da premašimo dosad ostvarene rezultate.- govori u ekskluzivnom intervjuu za BIZLiife magazin Dragana Atanasov Poparić, generalni direktor, Nicoll Curtin Srbija.

    • Karijeru ste otpočeli u kompaniji „Nicoll Curtin Technology”, gde ste napredovali do visokih menadžerskih pozicija, a danas ste na čelu ogranka kompanije u Srbiji, i to u veoma važnom trenutku rebrendiranja kompanije. Koliko ste vi, a koliko kompanija, „porasli” i promenili se u tom periodu?

    Zadovoljstvo mi je što sam inostranu karijeru započela u kompaniji kao što je „Nicoll Curtin”, gde sam za sedam godina rada prošla kroz dinamična razvojna iskustva. „Nicoll Curtin” pruža mogućnost mladim i ambicioznim ljudima da budu deo donošenja i implementacije bitnih strategijskih odluka, pa je samim tim i kompanija veoma agilna i otvorena za nove mogućnosti. Poslednjih godina poslovanja prošli smo kroz određene strukturne promene, otvorili nove lokacije i proširili poslovanje. Mogu slobodno da kažem da sam uz „Nicoll Curtin” sazrevala i na poslovnom i na ličnom planu

    • „Hive Ventures Services” je, zapravo, vaša ideja. Nakon pet godina rada u ciriškoj kancelariji, došli ste na ideju da osnujete jedinstven tim u Beogradu koji će obezbediti kompaniji još bolje i kvalitetnije poslovanje. Kakvi su danas rezultati vašeg centra za podršku globalnog poslovanja?

    Naša kancelarija u Beogradu ima puno razloga za slavlje ove godine. Obeležili smo drugi rođendan od osnivanja, brojimo stoprocentni rast kada je reč o broju zaposlenih i neverovatno povećanje prometa poslovanja za čak 300 posto.

    Centar za podršku globalnog poslovanja u Srbiji postao je krucijalni strateški deo „Nicoll Curtin” grupe. Veoma sam ponosna na svoj tim, koji je za kratak vremenski period ostvario fantastične rezultate. Bez njih bi sve ovo bila samo ideja.

    • Na šta ćete posebno staviti fokus u narednom periodu? Šta se sve nalazi u vašem kratkoročnom, a šta u dugoročnom planu?

    U novu godinu koračamo brzim i stabilnim korakom pod novim brendom u Srbiji – „Nicoll Curtin”. Nakon dve godine rada pod imenom „Hive Ventures Services”, odlučili smo da ime naše kompanije u Srbiji uskladimo sa globalnom kompanijom kojoj oduvek pripadamo. Nastavićemo da gradimo tim, želimo da razvijamo kako postojeće tako i nove talente, uz pomoć kojih imamo u planu da premašimo dosad ostvarene rezultate.

    • Šta, zapravo, predstavlja rebrendiranje „Hive Ventures Servicesa” u „Nicoll Curtin”? Da li će se nešto promeniti u načinu na koji poslujete?

    „Nicoll Curtin” je internacionalna regruterska kompanija koja se od 1999. godine specijalizuje u oblasti informacionih tehnologija. Rebrendiranjem želimo da se dodatno približimo našoj matičnoj kompaniji i da osnažimo brend „Nicoll Curtin” i na tržištu Srbije. Kada je reč o načinu na koji poslujemo, neće doći do bitnijih promena, s obzirom na to da smo veoma zadovoljni trenutnim načinom poslovanja, kao i rezultatima.

    • S obzirom na to da je osnovna oblast poslovanja kompanije regrutacija i zapošljavanje kadrova pretežno u IT industriji, oblasti u kojoj se ljudi sa ovih prostora smatraju jakim kandidatima, mislite li da naši ljudi dovoljno koriste svoje potencijale? Kakve poslovne mogućnosti su sve pred njima? Koliko u tome može da im pomogne regruterska agencija?

    Broj stranih, ali i domaćih kompanija koje su u Srbiji otvorile razvojne i IT sektore najbolje govori o talentu i potencijalu naših ljudi u ovoj oblasti. IT tržište u Srbiji je veoma kompetentno i firme se trenutno bore da privuku kandidate. Iako tržište pruža mnogo mogućnosti, nije uvek lako dobiti neophodne informacije od strane kompanija pri procesu selekcije. Nije više toliko veliki izazov naći posao u IT sektoru koliko ostati u kompaniji duži vremenski period i istrajati u svojoj odluci. Kandidatima se često učini da je na drugom mestu bolja prilika.

    Stoga, mi savetujemo kandidatima da sarađuju sa agencijama za zapošljavanje, jer im one mogu pomoći u odabiru odgovarajuće kompanije, kao i dati savete kada je reč o pripremi biografija, razgovora za posao, pregovaranju o uslovima i slično.

    • Koja je najvrednija lekcija koju ste naučili radeći u inostranstvu a koju i danas primenjujete u poslu?

    Vreme je novac.

    Po čemu ćete pamtiti ovu godinu, na ličnom i profesionalnom planu?

    Godina 2021. bila je veoma izazovna i turbulentna na oba polja. Izuzetno sam zahvalna na takvom iskustvu, jer me je još jednom podsetilo da, samo ako smo okruženi pravim ljudima, iz svake situacije možemo izaći kao pobednici.

    • Koji su glavni ciljevi kojima zaposleni u kompaniji „Nicoll Curtin” teže?

    Vanja Medić Primožić, Global Talent Acquisition and Development Specialist

    Ciljevi kompanije kojima svi težimo prilično su utemeljeni u njenim ključnim vrednostima. Kao najvažniji, izdvojila bih onaj vezan za rezilijentnost, odlučnost i zdravu ambiciju, koji se provlači kroz sve ostale. Regrutacija nije laka, pa se često susrećemo sa odbijenicama na ovaj ili onaj način. Ukoliko želimo da istrajemo, kako na individualnom tako i na kolektivnom nivou, neophodno je stalno preispitivanje mogućnosti, povećanje tolerancije na neizvesne i nepoželjne događaje i, naravno, atmosfera u kojoj će se svaki učinak vrednovati, a zaposleni osetiti svoj doprinos u celokupnom uspehu. Zajednički radimo na kreiranju takve atmosfere koja će iznedriti individue spremne da donose odluke koje su u skladu sa njihovim profesionalnim i ličnim ciljevima, a kada su oni ostvareni, to se odražava i na uspeh celokupne kompanije.

    • Šta biste izdvojili kao najznačajniju lekciju koju ste naučili tokom rada u kompaniji?

    Jovana Vojvodić, Recruitment Consultant

    Kako sam imala priliku da se kompaniji pridružim na samom početku njenog rada u Srbiji, bila sam i deo njenih različitih razvojnih faza. Ono što bih izdvojila da je najznačajnije za jedan tim jeste stvaranje kulture i vrednosti kojima će ljudi težiti pri donošenju poslovnih odluka. Mislim da je to, uz dobru komunikaciju i jasnu viziju, recept za uspešan tim koji donosi rezultate. Uz to bih dodala da treba sanjati velike snove, jer uz trud, istrajnost i učenje iz grešaka – nema tog sna koji se ne može ostvariti.

    • Šta je to što izdvaja „Nicoll Curtin” kao poslodavca?

    Ana Vučićević, Senior Finance Reporting Specialist

    Ono što izdvaja „Nicoll Curtin” jeste individualni pristup svakom zaposlenom od strane menadžmenta. Posebna pažnja i fokus u prvim danima zaposlenja izuzetno su značajni za sve novozaposlene. Lakoća organizacije rada u trenutnim vremenima i fleksibilnost menadžmenta, svakako, igraju veliku ulogu. Ulaganje u zaposlene u vidu internih i eksternih treninga radi sticanja znanja i veština najveća je investicija naše kompanije. Velika pažnja je posvećena zaposlenima koji imaju decu, s ciljem očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, omogućavanjem rada od kuće, fleksibilnog radnog vremena i ostalih pogodnosti koje idu uz to. Menadžment kompanije čine, pre svega, lideri koji osluškuju zaposlene i njihove ideje i pružaju podršku u daljoj karijeri unutar kompanije.

    • Kako biste jednom rečju opisali rad u kompaniji?

    Nikola Ćosović, Delivery Manager

    Inspirativan.

    • Šta za vas predstavlja to što ste deo globalne „Nicoll Curtin” kompanije?

    Nataša Malović, Sales Support Team Leader

    Kada radite u globalnoj kompaniji, kakva je „Nicoll Curtin”, otvoreni ste za internacionalno učenje, gde možete razmeniti znanja i sa svojim kolegama iz drugih kancelarija. Multinacionalno okruženje pomaže vam da postanete više empatični, bolji timski igrač, da dođete do novih ideja, da rastete i razvijate se više nego što biste da radite u manjem okruženju, a ta iskustva su neprocenjiva. U poslu vođe tima podrške, moj tim i ja, zahvaljujući saradnji sa kolegama iz inostranstva i zajedničkim idejama i inovativnim rešenjima, doprinosimo kompaniji da proširi mrežu klijenata i kandidata, gradeći tako dragocenu bazu za budući, još veći i brži rast. Ovo saznanje daje posebnu satisfakciju i mogućnost da uz pomoć merljivih rezultata osetite sebe kao profesionalca u svom poslu.

    • Kako izgleda „idealni kandidat” za rad u vašoj kompaniji?

    Anđela Ivković, Senior Talent Acquition Specialist

    Ono što nas izdvaja na tržištu jeste činjenica da svima pružamo jednaku šansu i priliku da dobiju posao. Volimo da vidimo kako se kandidati razvijaju kroz različite korake u procesu selekcije, pripremamo ih za svaki intervju i dajemo im jasne smernice šta da očekuju. Nije nam važna samo diploma sa određenih fakulteta niti prethodno radno iskustvo, već volimo da vidimo u ljudima ambiciju i jasnu motivaciju. Izuzetno cenimo osobe koje su proaktivne i posvećene sebi i ostvarenju ličnih i poslovnih ciljeva. Kada takvog kandidata spojimo sa odgovarajućom pozicijom, velike su šanse da ćemo postići sjajan rezultat i gledati uspešan razvojni put te osobe.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE