Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto su popularne pesme sve kraće?

    Prosečna dužina popularnih pesama danas je 20 sekundi kraća u odnosu na 2013. godinu, piše Fortune. Krivac? Streaming platforme, Spotify i Apple Music koje su prošle godine imale udeo od 75%  u ukupnim prihodima muzičke industrije.

    Kako piše Fortune, nisu se muzičari ulenjili niti je publika postala manje zahtevna (mada je i to možda faktor). Reč je o tome da streaming servisi finansijski ne podstiču muzičare na kompleksnije i duže pesme. Spotify i Apple Music, naime, muzičarima isplaćuju naknade, između 0,004 i 0,008 dolara za svaki put kada je njihova pesma preslušana.

    Naknada, dakle, ne zavisi od dužine i kompleksnosti pesme, već od broja slušanja. Prema tome, muzičaru je danas svejedno hoće li komponovati pesmu od dva minuta ili 8, zaradiće isto.

    Prema istraživanju portala Quartz, prateći Top 100 pesama s Billboardove liste u 2018. čak 6% hit pesama traje tek dva minuta i 30 sekundi ili kraće.

    Izvor: Fortune, Quartz, novac.hr

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE