Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Zara“ se seli na internet

    Španski lanac prodavnica Indeteks, vlasnik Zare, planira da do 2020. preseli prodaju svih svojih brendova na internet.

    Kako prenosi B92, to uključuje i ona tržišta na kojima nemaju nijednu fizičku prodavnicu.

    Ovaj lanac je odlučio da razvija nove tehnologije, udružujući snage s tehnološkim kompanijama i testirajući nove metode upravljanja zalihama.

    Izvršni direktor Pablo Isla najavio je da će sistem naručivanja odeće putem interneta i pokrivanja tih narudžbina zalihama iz fizičkih prodavnica da proširi na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine.

    Inditexovi brendovi uključuju Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershku, Stradivarius, Oysho i Uterque i prodaju se kroz mrežu od gotovo 7.500 fizičkih prodavnica.

    „Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima, širom sveta. Čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše prodavnice“, naglasio je Isla.

    Izvor: B92

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE