Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zaposleni u Lidlu će u martu primiti JEDNU I PO PLATU, ali i trajnu POVIŠICU

    Svi zaposleni u Lidlu očekuju dobre vesti sa početkom nove poslovne godine – ovaj savremeni diskontni lanac najavio je povećanje zarada na svim nivoima od marta ove godine, kao i jednokratni podsticaj u visini od 50% ugovorene zarade koji će biti isplaćen sa februarskom platom.

    Ovo znači da će više od 3.000 zaposlenih u ovoj kompaniji u martu primiti jednu i po platu, nakon čega sledi uvećanje zarada kojim ovaj trgovac osigurava konkurentnu prednost kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji.

    Već je poznato da zaposleni na poziciji prodavca u Lidlu imaju iznadprosečna mesečna primanja u sektoru trgovine hranom, a pomenuto povećanje Lidl prodavcima u proseku donosi oko 10% više na postojeće zarade.

    Kako su zaposleni u Lidlu zabeležili razliku u primanjima u samo godinu dana?

    Pored gore navedenog, u prethodnih godinu dana, Lidl je svojim zaposlenima na operativnim pozicijama u Prodaji i Logistici obezbedio i novogodišnje vaučere za kupovinu u Lidlu od 24.000 dinara, jednokratnu isplatu od 30.000 početkom jeseni i povećanje plate od oko 10% u martu 2022. To znači da su ovi zaposleni u Lidlu u samo godinu dana zabeležili značajnu razliku u ukupnim primanjima, pored ostalih benefita koje ovaj poslodavac nudi.

    Uz pomenuto, Lidl Srbija je kao trgovinski lanac, specifičan po tome što zaposlenima na operativnim pozicijama u Prodaji i Logistici prilikom zaposlenja ugovorom unapred garantuje godišnja povećanja zarade do navršene četiri godine na datoj poziciji.

    Lidl je nedavno, treći put zaredom, dobilo evropski prepoznato priznanje Top Employer, koji stavlja u fokus odnos kompanije prema zaposlenima i izdvaja one koje su u toj oblasti postigle najviše standarde.

    Posluju u 32 zemlje i imaju 12.000 prodavnica

    Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

    Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 65 prodavnica u 37 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE