Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Zaposleni su najbolji ambasadori kompanije“

    Natalija Bilenok, zamenica generalnog direktora NIS-a za organizaciona pitanja, rekla je da je NIS već godinama među najpoželjnijim poslodavcima u Srbiji jer je kompanija shvatila da su “zadovoljni zaposleni najglasniji i najbolji ambasadori brenda poslodavca”.

    “Zbog toga je naš fokus na tome da imamo zadovoljne zaposlene, one koji rade u prijatnom okruženju, angažovani su na izazovnim projektima i zadovoljni se vraćaju svojim porodicama. Takođe, našim zaposlenima omogućavamo stalni profesionalni razvoj i organizujemo veliki broj obuka svake godine. Uspešne priče naših zaposlenih sa zadovoljstvom delimo i sa zajednicom i sa potencijalnim kandidatima za zaposlenje u NIS-u. Našem renomeu značajno doprinosi lojalnost i posvećenost zaposlenih i to nas izdvaja kao kompaniju”, rekla je Natalija Bilenok u intervjuu za portal “Energija Balkana”.

    Prema njenim rečima, takav uspeh ne dolazi brzo, već je na njemu potrebno raditi godinama.

    “Danas je tržište rada sve kompleksnije. Kandidati žele za sebe najbolje karijerno iskustvo, priliku da se stalno razvijaju i napreduju. To mogu da dobiju u kompanijama koje rade na inovativnim i zanimljivim projektima, koje stalno organizuju obuke za svoje zaposlene, podržavaju njihov napredak.  Našu HR agendu kreiraju upravo oni – naši zaposleni, kao i naši potencijalni zaposleni. Odluke kompanije se zasnivaju na njihovom mišljenju i očekivanjima. Takođe, uvek pratimo rezultate naših kompanijskih istraživanja, ali i onih eksternih, a njihovi rezultati su nam osnova za kreiranje planova i dalji razvoj HR agende”, rekla je zamenica generalnog direktora NIS-a.

    Natalija Bilenok je istakla da je NIS samo u 2020. godini, u saradnji sa eksternim provajderima, organizovao 2.305 obuka na kojima je učestvovalo 3.366 polaznika i da će nastaviti predano da radi na stalnom usavršavanju svojih zaposlenih.

    Prema njenim rečima, od velikog značaja je i korporativna kultura. “Dugoročni planovi i ambiciozni ciljevi poslovanja su teško ostvarivi bez korporativne kulture sa kojom se zaposleni identifikuju.  Korporativna kultura je uvek kao ogledalo – daje veran odraz onoga što vidi svaki čovek”, ocenila je Bilenok.

    Ona je dodala da je kompanija prepoznala da je budućnost NIS-a u rukama mladih generacija.

    “Takođe smo svesni da NIS, sa više od 11.000 zaposlenih, objedinjuje mnogo različitih generacija, da ima dugu istoriju, tradiciju, stabilnost. Svi naši zaposleni su osnovna snaga i energija kompanije. S ponosom mogu da kažem da mladi rado dolaze da rade u NIS-u i da je to rezultat naših sistemskih napora da budemo poželjan poslodavac za nove generacije”, rekla je Natalija Bilenok.

    Izvor: BIZLife

    Foto: NIS

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE