Zakerberg objasnio zašto Fejsbuk menja ime: Počinje NOVO POGLAVLJE

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mark Zakerberg, Meta

    Zakerberg objasnio zašto Fejsbuk menja ime: Počinje NOVO POGLAVLJE

    Mark Zakerberg objavio je da će kompanija Fejsbuk promeniti ime ove planetarno popularne društvene mreže u Meta.

    Ovo se milionima nije dopalo. Dok su neki iskoristili priliku da se našale, drugi su promenu imena nazvali skretanjem pažnje sa “Fejsbukovih papira” koji tresu ovu kompaniju jer otkrivaju nekoliko značajnih skandala.

    U zvaničnom saopštenju kompanije koje potpisuje osnivač Mark Zakerberg navodi se da započinju “novo poglavlje na internetu”.

    “Poslenjih decenija tehnologija je ljudima dala mogućnost da se povežu, iskažu sebe što prirodnije. Kada smo tek osnovali Fejsbuk kompaniju, većinom smo pisali na sajtovima. Kada su ljudi nabavili telefone sa kamerama, internet je postao više vizuelan i mobilan. Kako se konekcije ubrzavaju, video postaje još bolji način za deljenje iskustava”, navodi se u saopštenju kompanije.

    “Moći ćete da doživite internet”

    Kako navode, sledeća platforma će omogućiti ne samo da gledate, već i da doživite internet.

    “To zovemo metaverzum i dotaći će sve što budemo radili”, navodi se na sajtu.

    Kako navode, u metaverzumu, moći ćete da radite skoro sve što možete da zamislite — da se družite sa prijateljima i porodicom, radite, učite, igrate se, kupujete, stvarate — kao i potpuno nova iskustva koja se ne uklapaju u ono o čemu razmišljamo o računarima ili telefonima danas.

    “U budućnosti ćete moći da se odmah teleportujete kao hologram da biste bili u kancelariji bez klasičnog putovanja na posao, na koncertu sa prijateljima ili u dnevnoj sobi svojih roditelja da biste bili sa njima”, navode u saopštenju.

    “Moći ćete da smanjite ugljen dioksid”

    Dodaju da će promena otvoriti više mogućnosti bez obzira na to gde živite.

    “Moći ćete da potrošite više vremena na ono što vam je važno, skratite vreme u saobraćaju i smanjite ugljen dioksid”, navode.

    Iz kompanije preporučuju da korisnici razmisle o tome koliko fizičkih stvari danas postoje, a koje bi u budućnosti mogle da budu hologrami.

    “Vaš TV, vaš savršeni radni prostor sa više monitora, vaše društvene igre i još mnogo toga — umesto fizičkih stvari sastavljenih u fabrikama, to će biti hologrami koje su dizajnirali kreatori širom sveta”, najavljuju iz Fejsbuka.

    “Radi se o poboljšanju vremena koje već provodimo”

    Najavljuju da će se ljudi kretati kroz takva iskustva na različitim uređajima.

    “Ne radi se o provođenju više vremena na ekranima, radi se o poboljšanju vremena koje već provodimo”, napominje se.

    Kako ističu, metaverzum neće kreirati jedna kompanija. Izgradiće ga kreatori i programeri koji su kreatori novih iskustava.

    “Naša uloga na ovom putovanju je da ubrzamo razvoj osnovnih tehnologija, društvenih platformi i kreativnih alata da bismo oživeli metaverzum. Verujemo da metaverzum može da omogući bolja socijalna iskustva od bilo čega što postoji danas, i mi ćemo svoju energiju posvetiti pomaganju da se ostvari njegov potencijal”.

    Kako je napisano u pismu koje potpisuje Zakerberg, u prvobitnom pismu osnivača ove kompanije ističe se:

    “Mi ne pravimo usluge da bismo zaradili novac; zarađujemo da bismo izgradili bolje usluge”.

    Celokupno pismo pročitajte na OVOM LINKU.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE