Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sajam turizma

    Zakazano više od 500 poslovnih sastanaka na sajmu turizma: Ovogodišnji partner je – Grčka

    Beogradski sajam popunio je svoje kapacitete u halama 1, 1A i 4, a više od 100 profesionalnih kupaca zakazalo je više od 500 poslovnih sastanaka povodom predstojećeg 45. Međunarodnog sajma turizma i 19. Međunarodnog sajam hotelsko-ugostiteljske opreme – Horeka, koji će se održati od 22. do 25. februara i koji će okupiti oko 400 izlagača iz više od 27 zemalja.

    Zemlja partner je Grčka, a sajam će, 21. februara u 18 časova, svečano otvoriti predsednik Srbije Aleksandar Vučić i grčka ministarka turizma Olga Kefalogiani.

    Koordinator 45. Međunarodnog sajam turizma Dragan Zečević izjavio je danas da će partnerstvo Srbije i Grčke doprineti daljem unapređenju turističkog prometa između dve zemlje.

    Grčka najtraženija

    „Broj grčkih turista u Srbiji je u stalnom porastu, kao i da je za građane naše zemlje koji putuju u inostranstvo, grčko tržište ubedljivo najtraženije“, rekao je Zečević.

    Naglasio je da svake godine u Grčkoj boravi oko milion turista iz Srbije, najviše u severnom delu te zemlje.

    „Od ukupnog broja ljudi koji letuju preko turističkih agencija, njih 70 odsto odmor provede u Grčkoj“, kazao je Zečević.

    Sajam u Beogradu

    Sajam turizma

    Poslovni sastanci na sajmu

    Kako je naveo, više od 100 profesionalnih kupaca zakazalo je više od 500 poslovnih sastanaka putem B2B portala.

    „Taj segment poslovnog dela ovog sajma je jako bitan i za nas i za izlagače. U hali 4 biće veliki broj kolega iz lokalnih turističkih organizacija“, istakao je Zečević naglasivši da je Srbija kao destinacija posebno zanimljiva u protekle dve godine.

    Prvi put na Sajmu turizma nastupiće Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će učestvovati su Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe. U paviljonu Nacionalne turističke organizacije Grčke, biće prisutni izlagači iz cele zemlje, od regionalnih predstavnika, turističkih organizacija iz najpopularnijih grčkih destinacija do profesionalnih udruženja. Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali četiri Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije, Turističke organizacije Beograda, Turističke organizacije Vojvodine, kao i mnogobrojnih regionalnih i lokalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije.

    Turistička organizacija Srbije predstaviće se pod sloganom „Srbija. Doživi!“, a pored aktivnog odmora akcenat će biti na bogatstvu različitosti kroz promociju nove brošure pod nazivom „Uporište duhovnosti“ i „Moj Dunav“. Nastup Turističke organizacije Beograda biće u znaku predstojeće izložbe EXPO 2027, kao i različitih manifestacija koje nude beogradske opštine.

    Horeka oprema

    Paralelno sa ovim sajmom, pod sloganom „Poslužite se“, u halama 2A i 2C odvijaće se i 19. Međunarodni sajam ugostiteljske opreme „Horeka“. Ovaj sajam okupiće domaće i inostrane kompanije koje se bave proizvodnjom, distribucijom i prodajom hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opreme za kuhinje, restorana i barov, kao i novim trendovima poslovanja. Radno vreme sajma biće od 22. do 24. februara od 10 do 19 časova, a u nedelju 25. februara od 10 do 18 časova. Cena pojedinačne ulaznice je 500 dinara, a parkinga za automobile 200 dinara po satu.

    Sajam turizma od 22. do 25. februara: Prvi put nastupaju Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija i Libija

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta_BranislavBozic

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE