Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sajam u Beogradu

    Sajam turizma od 22. do 25. februara: Prvi put nastupaju Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija i Libija

    Pod sloganom „AVANTURA POČINJE OVDE!“ na Beogradskom sajmu će od 22. do 25. februara 2024. godine u halama 1, 1A i 4 biti održana najznačajnija turistička manifestacija celog regiona jugoistočne Evrope i drugih delova sveta – 45. Međunarodni sajam turizma.

     ITF Međunarodni sajam turizma jedan je od poslovnih stubova Beogradskog sajma i celokupne srpske turističke privrede. Turizam ima značajan uticaj na ekonomiju i spada u snažne pokretače privrednog rasta i razvoja, stvarajući sinergiju između srodnih sektora i doprinoseći ukupnom prosperitetu zemlje. Beogradski Sajam turizma, kao najposećeniji sajam turizma regiona i šire kroz veliki broj poslovnih gostiju i B2B aktivnosti, čini značajno tržište od nekoliko desetina miliona potencijalnih turista.

    Zbog ekskluzivnih sajamskih cena, first minute ponuda i paketa sa mnoštvom pogodnosti, Sajam turizma je za posetioce već dugi niz godina omiljeni godišnji orijentir za odabir aranžmana i destinacija, kao i sagledavanje svega što turistički sektor ima da ponudi.

    Promocije popularnih i dostupnih aranžmana, privlačenje posetilaca i putnika ka novim destinacijama, ali i podsticanje ekonomske aktivnosti koje se odvijaju tokom sajamskih dana, reflektuju se potom na čitavu turističku godinu koja po pravilu biva obeležena aktuelnim Sajmom turizma.

    Sajam turizma

    Sajam turizma u Beogradu

    Zemlja partner Sajma turizma 2024 je Republika Grčka, a ova saradnja doprineće daljem unapređenju turističkog prometa između dve zemlje. U paviljonu Nacionalne turističke organizacije Grčke, ubedljivo najtraženije destinacije za građane Srbije koji putuju u inostranstvo na letovanje, posetioce očekuju izlagači iz čitave zemlje, od regionalnih predstavnika, turističkih organizacija iz najpopularnijih grčkih destinacija, pa sve do profesionalnih udruženja. Očekuju se jedinstvena tematska iskustva i proizvodi iz Grčke, obojeni dugom istorijom, gastronomijom,  kao prilika za dodatno umrežavanje tokom sajma sa srodnim srpskim turističkim predstavnicima.

    Prvi put na Sajmu turizma nastupaju Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će učestvovati su Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe.

    Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.

    Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), Turistička organizacija Vojvodine (TOV) kao i mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije. U halama 1a i 1 zapažen nastup imaće Garancijski Fond AP Vojvodine i Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam.

    Uz pažljivo planirane i kreativne nastupe svi izlagači na Sajmu turizma ojačaće svoj brend i efikasno predstaviti turističku ponudu, što se već godinama pokazuje kao snažan motivator za odluku posetilaca sajma koji su strastveni putnici i turisti, kao i poslovne posetioce i učesnike B2B programa koji kupuju grupne aranžmane.

    I ove godine svim učesnicima, turističkim agencijama iz inostranstva i zemlje dostupan je B2B portal namenjen za registracijiu kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca pravnih aktivnih lica. Registracija omogućava besplatnu poromociju kompanijama i kontakte sa ostalim registrovanim članovima, kao i zakazivanje sastanaka tokom sajma sa izlagačima i potencijalno sklapanje dogovora o budućoj saradnji.

    Pod sloganom „Poslužite se“ istovremeno uz Sajam turizma u halama 2A i 2C odvijaće se i 19. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji će okupiti brojne domaće i inostrane kompanije iz najrazličitijih oblasti u vezi sa ugostiteljskim delatnostima koje svaku turističku ponudu dižu na viši nivo – proizvodnjom, distribucijom i prodajom hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opremom za kuhinje, restorane i barove, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

    Grčka je zemlja partner 45. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu

    Svi ovi aspekti zajedno čine ovu veliku manifestaciju na Beogradskom sajmu najvažnijim godišnjim događajem u promociji, razvoju i unapređenju turističke industrije regiona.

    Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA je od četvrtka 22.02. do subote 24.02. od 10 do 19 časova i u nedelju 25.02. od 10 do 18 časova.

    Cena pojedinačne ulaznice je 500 dinara, a parkinga 200 dinara po satu.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE