Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dragan Miladinović, generalni direkotr kompanije Yuhor

    Yuhor – kvalitet koji traje

    Yuhor – kvalitet koji traje Povodom obeležavanja 120 godina postojanja Yuhora, generalni direktor kompanije Dragan Miladinović ekskluzivno za BIZLife otkriva poslovne taktike kojima je tradicija firme uspešno spojena sa savremenim modelom poslovanja.

    Kompaniju Yuhor osnovali su Italijani Teodor i Petar Klefiš, koji su sa radom počeli u Jagodini, privučeni, pre svega, dobrom sirovinskom bazom koja se nalazila u okolini. Već 1908. godine, Yuhor, a tada Klefiš, kreće sa proizvodnjom kobasica po receptima starih italijanskih majstora, čuvene mortadele i još poznatije zimske salame.

    Spoj tradicije duže od jednog veka i savremene tehnologije u proizvodnji i preradi mesa ovu kompaniju obavezuje da potrošač konstantno dobija vrhunski proizvod za sebe i svoje najbliže. „Put kvaliteta i domaćinskog odnosa prema kupcima jeste vrednost koju Yuhor nudi od nastanka do danas”, počinje priču generalni direktor Dragan Miladinović.

    • Imajući u vidu da je Yuhor brend kojem ljudi veruju, šta je u takvim situacijama korak napred?

    Osnovni faktor za uspeh svakog proizvođača jeste kvalitet samih proizvoda, a zatim i praćenje tržišnih trendova, ispunjavanje očekivanja potrošača. Ako se tome dodaju duga tradicija, kontinuitet u kvalitetu proizvoda, moderni i bezbedni tehnološki procesi i tim profesionalaca, odgovornost koju osećamo prema poverenju koje nam potrošači poklanjaju predstavlja motiv za dalje. To znači da će nam kvalitet, kao i do sada, biti u prvom planu, uz investicije u proizvodne procese i opremu, održivo poslovanje i inovacije u proizvodnom asortimanu.

    • Kako biste opisali poziciju koju brend danas ima i ogroman uspeh koji postiže?

    Zadovoljstvo mi je da mogu da istaknem da smo u godini našeg jubileja, prema poslednjem izveštaju agencija za istraživanje tržišta, lideri u mesnoj preradi, što samo po sebi govori o poziciji naše kompanije na tržištu. Ova godina je izuzetno kompleksna u pogledu poslovanja, zbog velike fluktuacije u ceni sirovine i repromaterijala. Pravilnim i pravovremenim upravljanjem nabavke kvalitetne sirovine uspeli smo da postignemo izvanredne rezultate.
    Ovim putem bih zahvalio svim potrošačima koji su prepoznali Yuhor kao svoj izbor, a takođe, veliku zahvalnost upućujem i svakom zaposlenom u Yuhoru, zbog doprinosa da se ovaj rezultat i ostvari.

    • Godine 2015. Yuhor je krenuo sa razvijanjem mreže maloprodajnih objekata, poznatih kao Yuhor dućan. Kako je došlo do toga? Da li se i koliko asortiman u Yuhor dućanima razlikuje od redovne ponude?

    Osnivanjem maloprodajne mreže Yuhor dućana želeli smo da približimo krajnjim potrošačima daleko širu lepezu proizvoda mesne prerade koji nas diferenciraju od ostalih proizvođača,

    kao i visokokvalitetno sveže meso poreklom sa naših farmi Delta Agrara, koje važe za najsavremenije u regionu. Naš fokus je da unapredimo korisničko iskustvo naših kupaca uz ponudu tradicionalno kvalitetnih i svežih mesnih proizvoda na jednom mestu, u svakom trenutku.

    • Kako biste prokomentarisali premijum proizvode?
    Dragan Miladinović, Geenralni direkotr kompanije Yuhor

    Dragan Miladinović, Geenralni direkotr kompanije Yuhor

    Kompanija Yuhor se zalaže za proizvodnju kvalitetnih i bezbednih proizvoda u svim kategorijama. Kada govorimo o premijum proizvodima, dodatna vrednost koju nudimo potrošačima jeste originalnost ukusa i proizvodnja po tradicionalnoj recepturi, usklađena sa aktuelnim standardima kvaliteta hrane. Premijum proizvodi Yuhor su našli svoje mesto ne samo na našem tržištu već i na zahtevnom tržištu Evropske unije.

    • Koliko je za kompanije i brendove bitno da u svoje usluge i proizvode uključe i one koje su samo za „premijum” publiku?

    Kada govorimo o premijum proizvodima, mislimo, pre svega, na proizvode koji potrošačima nude dodatnu vrednost, čime su diverzifikovani u odnosu na ostatak portfolija. Promene na tržištu su sve učestalije, potrošači kontinuirano traže nove proizvode, usluge, iskustva. Agilnost kompanije da odgovori na takve izazove ne samo da je poželjna već je i preko potrebna.

    Kompanija Yuhor svoju poslovnu strategiju zasniva upravo na informacijama sa tržišta, osluškuje potrebe potrošača i pomno prati trendove u ishrani, kako bi konzumentima i kupcima obezbedila proizvode koje traže, bazirajući se, pre svega, na kvalitet i bezbednost samog proizvoda.

    • Koji su planovi kompanije Yuhor u narednom periodu?

    U narednom periodu fokus će, kao i do sada, biti na samim proizvodima, ali i na pronalaženju efikasnog odgovora na izazove koji nas u budućnosti očekuju, a odnose se na potencijalne restrikcije u snabdevanju energentima i sirovinama. Tržište sirovina i repromaterijala je poljuljano usled trenutne inflacije i nestabilne ekonomske situacije, tako da ćemo se velikim delom usredsrediti na prevazilaženje barijera u lancu
    snabdevanja. Izazovi su sastavni deo poslovanja, njihovim rešavanjem rastemo i razvijamo se, tako da verujem da ćemo ih uspešno savladati i da ćemo iskustveno razviti nove procese i mehanizme, pre svega, u sektoru nabavke i logistike. Korišćenje obnovljivih resursa energije, usled potencijalnih restrikcija električne energije, jeste još jedan korak napred koji smo načinili i tako počeli sa upotrebom solarnih panela, a u planu je da njihov broj znatno uvećamo u narednom periodu.

    • Koji je vaš ultimativni poslovni savet?

    Poznavanje proizvodnog procesa, u bilo kojoj sferi poslovanja, od početka do kraja, kao i konstantna ulaganja u
    njega – preduslovi su za uspešan biznis. Kada kažem ulaganja, ne mislim samo na materijalne investicije, već i na ulaganje u odnose sa zaposlenima, partnerima i svim učesnicima u proizvodno-prodajnom lancu. Građenje poverenja i lojalnosti – kako sa krajnjim kupcima tako i sa
    stejkholderima – još je jedan od uslova za uspešan i zdrav biznis.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE