
Walter je emocionalno povezan sa potrošačima: Doslednost je temelj snage brenda
Kao direktorka marketinga kompanije Walter, zajedno sa svojim timom, ali i svima koji čine kompaniju, duboko sam svesna značaja marketinga brenda i ogromne moći koju brend može imati na tržištu. Formiranje snažnog brenda nije samo u kreiranju prepoznatljivog logotipa ili atraktivne boje – to je i istorija o izgradnji poverenja, konzistentnosti i emocionalne povezanosti sa potrošačima. Iskrena želja za razumevanjem i komunikacija koja iz nje proističe nikad nisu prevaziđene. Umesto toga, one su temelj na kojem se gradi sve ostalo.
Piše: Irena Trifunović, direktorka marketinga kompanije Walter
U srcu marketinga brenda leži komunikacija jasnih vrednosti koje brend zastupa. Ovo je ključno jer potrošači ne kupuju samo proizvod ili uslugu – oni kupuju ono što taj brend predstavlja. Na primer, Walter se ne fokusira samo na prodaju hrane, već na pružanje iskustva koje odražava bogatstvo i autentičnost tradicionalne domaće kuhinje. Naš brend predstavlja kvalitet, tradiciju i inovaciju u gastronomiji, što privlači klijente koji cene te vrednosti.
Volim što je Walter vremenom postao simbol ne samo za najbolje od tradicionalne domaće kuhinje već i za kulinarski princip spoja jednostavnih, kvalitetnih sastojaka koji zajedno prave magiju. Dalje planiram da istražujemo ovaj pravac, gde se sve ono što Walter bespogovorno jeste spaja sa onim što je danas aktuelno na gastronomskoj sceni.
Doslednost kao temelj snage brenda
Doslednost je još jedan temelj snage brenda. Naša istrajnost u standardima u komunikaciji, prezentaciji i ispunjavanju očekivanja primer je na tržištu regiona i šire. Poverenje se ne gradi preko noći. To je rezultat kontinuiranog ispunjavanja i prevazilaženja očekivanja potrošača, što Walter neprestano postiže kroz kvalitet svojih jela i usluge.
Emocionalna povezanost je, takođe, važna. Brendovi koji uspeju da stvore snažnu emocionalnu vezu s potrošačima uspevaju u tome da potrošači postaju ambasadori brenda. U Walteru to postižemo kroz priče koje delimo o poreklu naših jela, tradiciji iza recepata i strasti naših kuvara.
U današnjem, digitalnom dobu, marketing putem mreža igra ključnu ulogu u formiranju i održavanju snage brenda. Aktivno koristimo digitalne platforme za komunikaciju direktno s potrošačima, a povratne informacije koje dobijamo koristimo za poboljšanje.
Sve u svemu, snaga brenda Walter leži u doslednosti izvanrednog iskustva koje odražava istinske i trajne vrednosti. Kroz srdačnu komunikaciju, privrženost kvalitetu i očuvanju tradicionalnih tekovina, Walter nastavlja da gradi poverenje kod potrošača. U svetu gde su izbori mnogi – to nas izdvaja i daje nam prednost na tržištu.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Danilo Pavlović