Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    VEST ZA VOZAČE: Evo kako novi sistem NE BELEŽI brzinu

    Na naplatnim rampama u Srbiji počelo je merenje prosečne brzine, na osnovu koje bi vozači, koji su je prekoračili, ubuduće mogli da budu i kažnjeni. Na isključenju sa autoputa, vozači prilikom plaćanja dobijaju priznanicu, s tim što je novina da ovog puta na njoj piše i prosečna brzina kojom su vozili određenom deonicom.

    [preporucene_vesti ids=“271698″]

    Kako BIZLife saznaje, vozačima koji imaju TAG (uređaj za elektronsku naplatu putarine) na svom automobilu, ne beleži se brzina prilikom prolaska na naplatnoj rampi.

    Redakciji BIZLife-a javljali su se čitaoci koji kažu da imaju TAG (uređaj za elektronsku naplatu putarine), i da prilikom prolaska ne dobijaju nikakvu priznanicu niti obaveštenje kojom su brzinom vozili.

    Naravno, vozači koji imaju TAG uređaje, mogu da dobiju listinge prolaska vozila. Listing sadrži podatke za prethodni mesec, a ukoliko korisnik želi listing za više meseci potrebno je da uputi zahteve za svaki mesec posebno. Obrađeni zahtevi se elektronskim putem dostavljaju korisnicima tek od 20. u mesecu za prethodni mesec.

    Pitate se da u listingu piše brzina kojom se vozilo sa TAG uređajem kretalo? Kako kažu u JP „Putevi Srbije“, u listingu NE POSTOJI podatak o brzini kojom se vozilo kretalo.

    Sve je još u fazi testiranja, tako da je moguće da će se situacija promeniti, ali za sada, oni koji poseduju TAG izgleda ne moraju da brinu o brzini.

    TAG (Transfer Automatic Gadget) uređaj predstavlja elektronski uređaj za plaćanje putarine a vlasnik TAG-a može biti svako pravno ili fizičko lice, koje uz odgovarajuću naknadu zaključi ugovor sa JP „Putevi Srbije“. Korišćenjem TAG uređaja omogućena je automatska transakcija između ovog elektronskog uređaja i komunikacionog sistema sa antenom, instaliranog pored ulazne i izlazne saobraćajne trake. Sistem elektronskog plaćanja putarine omogućava olakšano kretanje u zoni naplatnih stanica, bez dužeg zaustavljanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Komentari

    • Misa Ignjatovic

      Ovo su izmislili prodavci benzina i pljeskavica pored auto puta, da bi povecali promet, naravno, jos neko je "dobar". Dakle, dajte gas, i obavezno svratite na neku od pumpi na auto putu da sipate gorivo, kupite cokoladicu, ili se odmorite u nekoj senci

      • Gardinovaćki

        A sa presretačima, radarom kod Ćuprije, Niša, Vrčina, ćemo šta? Da ih pošaljemo na pljeskavice? A i inače me živo zanima, odkako se pojavila vest o ovom načinu merenja brzine, o čemu razmišljaju ljudi koji preporučuju razne pljeskavice i slične pauze, čemu onda prethodnih 200 na sat? Da ne bih ostavio nikakvu šansu za preživljavanje u slučaju udesa, ni sebi ni drugima, da bih plaćao masne kazne presretačima, u čemu je zabava?

    • Boban Mihajlović

      Prvo, iako ne postoji izražena brzina za korisnike Tag-a jasno je naznačeno vreme ulaska i izlaska kroz naplatne rampe pa samim tim postoji mogućnost da nadležni i izračunaju prosečnu brzinu. Drugo i mnogo važnije je što se Tag urađaj ne vezuje više za registarski broj vozila već ga je moguće prenositi iz auta u auto pa samim tim nema dokaza ni pravnog osnova za kažnjavanje vlasnika Tag-a.

      • Milan

        Na svakoj naplatnoj rampi postoji kamera tako da je veoma jednostavno povezati vozilo i TAG uređaj. Ova mera je dala rezultate gde god je primenjivana. Pored ovoga potrebno je uvesti drakonsku kaznu za vožnju na nebezbednom odstojanju. Svaki put kada obilazim gledam odakle će se pojaviti neki idiot za volanom kome se strašno žuri. Još kada mu je mobilni u ruci ... Kazna bi trebala da bude i vremenska, za svaki kilometar prekoračenja par sati društveno korisnog rada. Uz to, obavezna pauza na parkingu od minimum sat vremena. Siguran sam da bi se značajno povećala bezbednost na autoputu.

      • Pera

        Nadlezni nemaju pravo da traze taj podatak od JP putevi

    • Limun

      Mene to ne može dotaći jer treba imati dobar auto da bi napravio prosEk 120 ,a da jurim pa da svratim na pumpu da jedem pljeskavicu .....? Poneo sam sendvič ' konačno uredba koja nije za sirotinju kao pauk, policajci iz žbuna,i sl !!!!

    • Zm

      Ulaz na autoput- vreme. Izlaz takodje vreme. Podeli rastojanje km sa vremenom i provedenim na autoputu i dobijes prosecnu brzinu.....automatski izracuna

    • Ivan

      Bas bih voleo da mi dokazu kako jugo star skoro 30 godina ima prosecnu brzinu 140 (Bg-Nis sat i 45 minuta)

      • Sven

        Druze, dokazace oni i da si ti Yugom isao 220kmh, samo pare da ti uzmu.

    • Sale

      @Gardinovaćki: U nekim zemljama gde prosecan vozac zna da se snalazi u saobracaju i ima vozacku kulturu rado vozim brzo i mnogo mi je draze da dva sata vozim 170km/h, pa da pijem kafu sat vremena, nego da 3h vozim 120km/h i da ne pravim pauzu. Razlika u potrosnji manja od 1l izmedju te dve brzine. Nasi vozaci uglavnom ne znaju cemu sluzi desna traka (pa koriste levu za sve radnje koje obavljaju na autoputu), put je takav kakav je i generalno nije za velike brzine. Nego, voleo bih da vidim, kad sve vec usaglasavaju sa Evropom, da usklade i brzine 130 na autoputu i 90/110 na magistralnim putevima. @Limun: Brzina nema veze sa sirotinjom, nekada davno kada sam imao malo vozackog staza, automobilom koji je tad mogao da se kupi za 1000 maraka sam deonicu SM-BG presao za 15 minuta i to je do dana danasnjeg moja najbrza voznja, ali sad ne bih smeo to da ponovim. Moja zona komfora je 130-180, sve ispod je dosadno, sve iznad je naporno.

      • Hm..

        Razlika izmedju 130 i 170 manja od 1l??? Hyundai ix 35 2.0 185ks 4x4 - razlika je 2l!!

    • иван

      Да ли то важи и за господу политичаре колико знам ограничења важе и за њих.,а приоритетна светла само нашу обавезу да се склонимо да прођу,ане да јуре и самим тим неког убију.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE