Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Versaće

    Versaće i Jimmy Choo preuzima novi vlasnik: Stvara novu globalnu luksuznu kuću

    Kompaniju, koja u vlasništvu ima Versaće, kupuje njujorška grupa za luksuznu robu ,,Tapestry“ u poslu vrednom 8,5 milijardi dolara. Capri Holdings, koji takođe poseduje brendove Michael Kors i Jimmy Choo, preuzima Tapestry čiji brendovi uključuju vrhunska imena kao što je Coach.

    Direktorka kompanije ,,Tapestry“ Džoan Krevoiserat rekla je da sporazum ,,stvara novu moćnu globalnu luksuznu kuću“. Analitičari smatraju da će to stvoriti rivala koji će se takmičiti sa evropskim modnim gigantima.

    „To stvara veliki američki modni konglomerat, posebno u premijum modnom prostoru. Nije tako veliki kao evropski giganti poput LVMH-a i Keringa, ali čak i tako definitivno daje svojim brendovima više podupirača na kojima mogu da stoje“, rekla je Luiz Degliz-Favr, analitičarka odeće u kompaniji GlobalData za BBC.

    LVMH i Kering su giganti luksuznih brendova sa sedištem u Francuskoj od kojih svaki kontroliše neka od najvećih imena luksuzne mode, kožne galanterije i nakita. Kering poseduje brendove Gucci, Yves Saint Laurent i Balenciaga.

    LVMH kontroliše Louis Vuitton, Givenchi, Christian Dior i Marc Jacobs.

    Dok je Versaće postao simbol italijanskog luksuza širom sveta, brendovi kao što su Kate Spade i Michael Kors smatraju se pristupačnijim za neke potrošače.

    Versaće

    Versaće (Pexels)

    Benefiti spajanja

    Deglis-Favr je rekla da će spajanje ojačati poziciju njujorške grupe ,,Tapestry“ na ovom tržištu, kombinovanjem brendova sa ponudom po sličnoj ceni, kao što je Coach, koji je ranije objavio saradnju usmerenu na mlađe kupce sa pop zvezdama poput Selene Gomez.

    Ali ona je upozorila da ,Tapestry“ takođe nasleđuje Michael Kors, koji je patio od slabih performansi.

    „To će definitivno biti izazov“, rekla je ona.

    Međutim, ,,Tapestry“ ima prethodno iskustvo preokretanja brendova koji se bore, uključujući Kate Spade, koji je preuzeo 2017.

    Brend (Freepik)

    Brend (Freepik)

    Izazovi za kompanije

    Dogovor dolazi u vreme kada je inflacija, stopa po kojoj cene rastu, povećana u mnogim zemljama što je smanjilo potrošnju.

    To predstavlja još jedan izazov za firme poput ,,Tapestry“, pri čemu su aspirativni kupci posebno pogođeni poslednjih meseci, rekla je Deglis-Favr, dok kompanije moraju da se nose sa višim kamatnim stopama, platama i problemima u lancu snabdevanja.

    Očekuje se da će posao biti zaključen 2024. godine. Džoan Krevoiserat je rekla da će ovaj potez pomoći grupi da dopre do više zemalja širom sveta.

    Prodaja Versaćea

    To je samo najnoviji posao u luksuznom modnom prostoru, a Kering je najavio da kupuje 30 odsto udela u italijanskoj modnoj marki Valentino u julu.

    To je drugi put za pet godina da je Versaće prodat. U 2018, Michael Kors je kupio italijanski brend za više od 2 milijarde dolara nakon decenija vlasništva porodice Versaće.

    U tom trenutku, Michael Kors je stavio Versaće i Jimmi Choo, koje je kupio 2017. godine, pod novu kompaniju pod nazivom Capri Holdings.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE