Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Važnost humanog pogleda na svet“

    Briga o drugima i pomoć ne samo bližnjima nego i onima čije priče smo možda tek čuli – čini se da nikad nisu bile potrebnije. „Forever Friends”, humanitarna fondacija kompanije „Fashion Company”, osnovana je u jeku pandemije, ali je u kratkom roku i u takvim vanrednim okolnostima uspela da organizuje nekoliko velikih projekata. Kako kaže Iva Babović, predsednica fondacije, ona je osnovana malo pre pandemije – takoreći u pravo vreme.

    „Globalna zdravstvena kriza pokazala je da moramo da stanemo jedni uz druge i pružimo podršku i oslonac onima kojima su najpotrebniji. Mislim da se menja kolektivna svest o tome koliko je važan humani pogled na svet i postavljanje pravih, porodičnih vrednosti u središte svega”, priča Iva Babović za BIZLife.

    • Ka kojim oblastima ste odlučili da usmerite rad fondacije? Zbog čega ste se odlučili baš za to, budući da u Srbiji, nažalost, ima puno onih kojima je pomoć potrebna?

    Usmerili smo rad u četiri smera, te kao prijatelji budućnosti porodice, obrazovanja, prirode i kulturnog nasleđa, utičemo na naše okruženje, trudeći se da ga činimo boljim i solidarnijim.

    Svakako da je socijalno najosetljivijim grupama neophodna pomoć, koju mi i pružamo. Međutim, želimo da delujemo šire i ostavimo trag, koji možda nije odmah primetan. Nekada su te, na prvi pogled „nevidljive” stvari koje radimo iz pravih uverenja – najplodonosnije.

    Danas nije vođa onaj koji pravi novac, već onaj koji stvara smisao.

    • Na koje dosadašnje projekte ste najponosniji?

    S obzirom na situaciju u kojoj se nalazimo, najponosnija sam na niz akcija koje je Fondacija „Forever Friends” sprovela tokom najvećeg udara koronavirusa na region. U protekloj godini donirali smo 100.000 evra Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje u Srbiji i 20.000 evra za kupovinu respiratora Crvenom krstu Crne Gore.

     

    U januaru smo uručili poklon vaučere za stotinu lekara koji rade u crvenoj zoni Klinike za infektivne i tropske bolesti u Beogradu i kovid bolnice u Batajnici. Obradovali smo poklonima decu medicinskog i nemedicinskog osoblja koje već mesecima nesebično brine o obolelima u kovid bolnici KBC „Dr Dragiša Mišović – Dedinje”. Dodatno, uputili smo pomoć opštini Berane u vidu bolničke opreme, zaštitnih maski i poklon-paketića za najmlađe, a donirali smo i 74 tone brašna za crnogorske opštine koje su najpogođenije koronavirusom.

    • Prirodno je da vas potresaju priče korisnika vaše fondacije. Da li i kako uspevate da posao „ne nosite kući”?

    Moja ćerka, Ina, i sinovi, Marko i Vanja, već su navikli na mamu koja pomaže koliko god je to moguće. Deca najbolje uče na primeru, pa se često desi da donesu neku igračku ili stvar koja im više nije potrebna i zamole da je poklonim. Preslatki su i premudri.

    • Kućni poslovi su odavno prestali da se dele na „muške” i „ženske”, ali da li je tako i u poslu? Da li vi ponekad za neki zadatak ili posao birate kolege po tom principu?

    Ženska kreativna i intuitivna strana, zajedno sa muškom praktičnosti i rešenosti – daje prave rezultate.

    • S obzirom na to da ste i majka troje dece, da li ste nekad prinuđeni da pravite kompromise nauštrb porodice ili posla?

    Majka – to je moja prva i najvažnija uloga. Ujutru, kad se probudim, pokušam da osvestim sjaj u očima kojim gledam na svet. Tako mogu da osetim punoću trenutka, dana i budem zahvalna. Bavim se svojom decom, sobom, humanim delima, osluškujući u isto vreme potrebe okoline. Zato cenim i s osmehom započinjem svaki novi dan.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE