Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    najprodavaniji automobil

    Važna odluka za autoindustriju: EU odustala od „preskupe“ Euro 7 norme

    Ministri Evropske unije složili su se da ublaže predlog Evropske komisije o emisijama Euro 7 norme nakon što su proizvođači automobila osam zemalja, uključujući Francusku i Italiju, rekli da bi najavljene promene mogle stvoriti ogromne troškove u postizanju tog cilja.

    To bi istovremeno dodatno poskupelo povoljnije automobile, te odvratilo proizvođače od ulaganja u električna vozila.

    Zemlje EU složile su se da neće menjati postojeće Euro 6 uslove i ograničenja emisija za automobile i kombije, što u ovom slučaju neće važiti za autobuse i teška vozila. Takođe su prihvatili nova ograničenja o emisijama čestica za kočnice i gume, o čemu će se dodatno diskutovati.

    Španija, koja predsedava EU, predstavila je kompromisni tekst s kojim se složio Savet Evropske unije i grupa ministara EU. „Verujemo da smo ovim predlogom postigli široku podršku i ravnotežu u troškovima ulaganja proizvođača uz poboljšane uslove za životnu sredinu proizašlih iz ovih propisa“, rekao je Hektor Gomez Hernandez, španski vršilac dužnosti pri Ministarstvu industrije, trgovine i turizma.

    Opstanak italijanskih sportskih „zverki“

    Novi Lamborgini

    Italija, Francuska, Češka i pet drugih država zalagale su se za blaže propise zbog zabrinutosti da bi prvobitno predložena ograničenja zagađivača poput azotnih oksida u motorima s unutrašnjim sagorevanjem odvratila od ulaganja u električna vozila.

    Italijanski ministar industrije Adolfo Urso pozdravio je sporazum o ublažavanju Euro 7 norme. „Novi propis, na italijanski zahtev, omogućava takođe zaštitu lanca snabdevanja automobilske industrije malih proizvođača, visok raspon tipičan za italijansku proizvodnju kao što su Ferari, Lamborgini i Maserati – simbole ‘Made in Italy’ i koji proizvode oko 50.000 automobila godišnje“, rekao je Urso.

    Evropski proizvođači automobila rekli su da bi prvobitna implementacija Euro 7, koja je pored CO2 trebalo da uključi merenja čestica mikroplastike dobijene kočenjem i kotrljanjem guma, a koja je trebalo da stupi na snagu 2025. godine, bila preskupa, a ekološki dobici zanemarljivi.

    Prihvatajući ove prijedloge, Savet Evrope, Evropski parlament i Evropska komisija sada moraju da pregovaraju o konačnom sporazumu o novim Euro 7 propisima, koji će, po svemu sudeći, biti blago ažurirana Euro 6.

    Izvor: Klix

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE