Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    #UticajnOdgovorno – Heineken: „Stvarajmo bolji svet“

    HEINEKEN je napravio korak dalje u svojoj ambiciji da unapredi delovanje u domenu očuvanja životne sredine, društvene održivosti i odgovorne konzumacije. Program održivog poslovanja kompanije „Stvarajmo bolji svet” za 2030. godinu obuhvata set ambicioznih planova i obaveza sa ciljem da se ostvari pozitivan uticaj kako na životnu sredinu, tako i u domenu društvene održivosti, ali i promocije odgovorne konzumacije alkohola:

    • Postizanje nulte emisije ugljen-dioksida u proizvodnji do 2030. godine, a u celokupnom lancu vrednosti do 2040. godine;
    • Proizvodnja bez odlaganja otpada na deponijama (Zero Waste to Landfil) do 2025. godine;
    • Pozitivan uticaj na vodne resurse u svim područjima u kojima postoje izazovi sa dostupnošću pijaće vode do 2030. godine;
    • Osnaživanje žena na 30 odsto liderskih pozicija u višem menadžmentu do 2025. godine, a na 40 odsto do 2030. godine, na putu ka rodnoj ravnopravnosti;
    • Potpuno sprovođenje programa po kojem su svima garantovana jednaka i fer primanja do 2023. godine;
    • Sprovođenje inicijativa za pozitivan društveni uticaj svake godine na svim tržištima;
    • Dostupnost dva bezalkoholna brenda na većini tržišta do 2023. godine;
    • Unapređenje partnerstava u vezi sa smanjenjem štetnog uticaja alkohola na svim tržištima;
    • Obraćanje ka milijardi potrošača svake godine kroz poruku o odgovornoj konzumaciji; 10 odsto medijskog budžeta brenda Heineken® biće posvećeno kampanjama o odgovornoj konzumaciji.

    Na putu bez štetnih uticaja na životnu sredinu

    Nulta emisija ugljen-dioksida

    HEINEKEN je nedavno objavio ambiciju da ostvari nultu emisiju ugljen-dioksida u svojoj proizvodnji do 2030. godine, a u celokupnom lancu vrednosti do 2040. godine. Kompanija teži da u svim svojim proizvodnim postrojenjima postigne nultu emisiju ugljen-dioksida kroz maksimalno iskorišćenje izvora obnovljive energije i veću energetsku efikasnost. Kao deo ove posvećenosti, cilj je i da se ukupna emisija štetnih uticaja smanji za 30 odsto do 2030. godine.

    Bez otpada (Zero Waste)

    U domenu cirkularne ekonomije, HEINEKEN se obavezuje da će eliminisati odlaganje otpada na deponije sa svojih 166 proizvodnih postrojenja do 2025. godine.

    Pozitivan uticaj na vodne resurse

    Voda je od suštinskog značaja za život i osnovna je sirovina u procesu proizvodnje piva. Iz tog razloga, voda je uvek bila u središtu posvećenosti kompanije HEINEKEN očuvanju životne sredine. Kao deo postavljenih ciljeva do 2030. godine, HEINEKEN će dalje smanjiti prosečnu potrošnju vode na 2,6 hektolitara po hektolitru piva u područjima u kojima postoje izazovi sa izvorima pijaće vode i na 2,9 hl po hektolitru piva širom sveta.

    Na putu ka inkluzivnoj, fer i pravičnoj kompaniji i svetu

    Prihvatanje inkluzije i različitosti

    Ciljevi kompanije HEINEKEN do 2030. godine podižu ambicije u pogledu društvene održivosti, uz stalni fokus na inkluziju i različitost.

    Prvi put HEINEKEN se javno obavezao na povećanje procenta i osnaživanje žena na 30 odsto liderskih pozicija u višem menadžmentu do 2025. godine, a na 40 odsto do 2030. godine, na svom putu ka rodnoj ravnopravnosti.

    Do 2023. godine, najmanje 65 odsto članova rukovodećih timova u svakom regionu činiće pripadnici nacionalnosti tog regiona, sa ciljem povećanja kulturne raznolikosti i zastupljenosti lokalnih predstavnika u rukovodstvu.

    Fer i bezbedno radno mesto

    HEINEKEN se obavezuje na jednaka primanja za jednak rad za kolege oba pola. Štaviše, koristeći nove, prilagođene procene trećih strana kao merilo, svakom zaposlenom će biti garantovana ne samo minimalna zakonom propisana zarada već i, pre svega, fer i jednaka primanja najkasnije do 2023. godine, uz fokus na najugroženije zajednice.

    Uticaj na zajednice

    HEINEKEN uspostavlja inicijative za unapređenje društvenog uticaja na svakom tržištu podržavajući jedan ili više ciljeva održivog razvoja UN.

    Na putu ka odgovornoj konzumaciji i bez štetne upotrebe alkohola

    Uvek izbor

    Za HEINEKEN „Stvarajmo bolji svet” znači i osnaživanje potrošača pružanjem izbora, transparentne komunikacije i uz nultu toleranciju za štetnu upotrebu alkohola.

    Nakon uspeha ostvarenog kroz brend Heineken® 0.0, od 2020. godine, HEINEKEN u svom portfoliju ima preko 130 bezalkoholnih varijanti svojih proizvoda. Kompanija će nastaviti da ulaže u inovacije u svom portfoliju bezalkoholnih proizvoda i proizvoda sa niskim procentom alkohola, kako bi ih učinila što dostupnijim potrošačima i kako bi svi imali mogućnost da sve proizvode konzumiraju u zavisnosti od svoje želje i trenutne prilike.

    Sprečavanje štetne upotrebe alkohola

    HEINEKEN nastavlja svoju snažnu posvećenost sprečavanju štetne upotrebe alkohola. Svuda gde posluje HEINEKEN će i dalje negovati lokalna partnerstva o štetnoj upotrebi alkohola, poput sprečavanja konzumacije za maloletne osobe, vožnje pod uticajem alkohola i opijanja.

    Umerenost šampiona

    HEINEKEN će iskoristiti snagu svog vodećeg brenda i posvetiće 10 odsto celokupnog Heineken® medijskog budžeta za jačanje kampanja o odgovornoj konzumaciji, kako bi postigao ambiciju da svake godine ka milijardi ljudi proširi poruku o odgovornoj konzumaciji.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Heineken

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE