knjiga uticaj

„Uticaj“: Obavezno štivo za biznis profesionalce

Finesa vam predstavlja Čaldinijev praktični i naučni uvid u poslovno ponašanje

Knjiga Roberta Čaldinija „Uticaj”, bezvremenski klasik koji nastavlja da bude obavezno štivo za biznis profesionalce koji žele da savladaju umetnost uticaja, izdržala je test vremena i nastavlja da bude glavna referenca u poslovnom okruženju, koje se stalno menja.

Čaldinijeva knjiga se bavi namotavanjem klupka zamršenih niti psihologije uticaja, koja je u osnovi naših odluka, objašnjavajući zašto ljudi kažu „da” i kako možete da iskoristite neke bazične principe da biste došli do pozitivnih rezultata u svojim poslovnim poduhvatima.

Kroz temeljno istraživanje i primere iz stvarnog sveta, Čaldini identifikuje šest ključnih principa uticaja koji imaju moć da transformišu način na koji poslujete, i to: reciprocitetdoslednost, društveni dokaz, dopadanje, autoritet i oskudica.

Pored toga, praktični uvidi predstavljeni u ovoj knjizi, ali i naučna poleđina ponašanja – nude čitav set alatki za etički uticaj na odluke i postupke drugih, bilo da vodite pregovore, pratite marketinški plan nekog proizvoda ili ste lider velikog tima. 

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE