„Uticaj“: Obavezno štivo za biznis profesionalce
Finesa vam predstavlja Čaldinijev praktični i naučni uvid u poslovno ponašanje
Knjiga Roberta Čaldinija „Uticaj”, bezvremenski klasik koji nastavlja da bude obavezno štivo za biznis profesionalce koji žele da savladaju umetnost uticaja, izdržala je test vremena i nastavlja da bude glavna referenca u poslovnom okruženju, koje se stalno menja.
Čaldinijeva knjiga se bavi namotavanjem klupka zamršenih niti psihologije uticaja, koja je u osnovi naših odluka, objašnjavajući zašto ljudi kažu „da” i kako možete da iskoristite neke bazične principe da biste došli do pozitivnih rezultata u svojim poslovnim poduhvatima.
Kroz temeljno istraživanje i primere iz stvarnog sveta, Čaldini identifikuje šest ključnih principa uticaja koji imaju moć da transformišu način na koji poslujete, i to: reciprocitet, doslednost, društveni dokaz, dopadanje, autoritet i oskudica.
Pored toga, praktični uvidi predstavljeni u ovoj knjizi, ali i naučna poleđina ponašanja – nude čitav set alatki za etički uticaj na odluke i postupke drugih, bilo da vodite pregovore, pratite marketinški plan nekog proizvoda ili ste lider velikog tima. ■
Izvor: BIZLife
Pingback: Obavezno štivo za biznis profesionalce - InfoPuls