UNIQA odgovorno u službi zdravlja: Klijentima na raspolaganju onlajn i telefonski servisi 24/7
Odgovorno i posvećeno, UNIQA Srbija je sve poslovne aktivnosti podredila zajedničkoj borbi protiv širenja i posledica korona virusa uz maksimalno poštovanje svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih zdravstvenih institucija.
U cilju najvišeg stepena zaštite zdravlja zaposlenih, klijenata, poslovnih partnera i svih članova zajednice u kojoj živimo i radimo, UNIQA je zbog vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, uz zadržanu stabilnosti poslovanja, a klijentima nastavak besprekornog servisa.
Uz imperativ očuvanja zdravlja stanovništva, UNIQA je klijentima omogućila usluge bez neposrednog kontakta, kroz online servise dostupne 24 časa dnevno i telefonske linije u Kontakt centru.
Pored prijave štete i isplate u najkraćem roku, svi UNIQA online i telefonski servisi omogućavaju klijentima da ostanu kod kuće i da jednostavno koriste usluge dostupne 24/7:
- Zahtev za ponudu osiguranja na veb stranici uniqa.rs korišćenjem opcije „Želite ponudu?“, kao i putem imejla: [email protected] ili pozivanjem UNIQA kontakt centra na broj: 011/20 24 100. Polise dostavljamo imejlom ili poštom
- Lični savetnik za osiguranje dostupan je putem mobilnog telefona dostupnog na stranici uniqa.rs u delu „Izaberi svog savetnika za osiguranje“ ili pozivom UNIQA broja u izabranom gradu.
- Online kupovina 24/7 – naša UNIQA internet prodavnica radi 24h za kupovinu putnog osiguranja, pomoći na putu i osiguranja domaćinstva i nalazi se na veb stranici uniqa.rs
- Sigurno online plaćanje faktura putem veb stranice uniqa.rs, bez provizije, plaćanje Master i Visa karticom
- UNIQA Kontakt centar dostupan pozivom na broj:011/ 20 24 100, kao i putem Live Chat aplikacije na UNIQA vebsajtu ili imejlom: [email protected].
- MedUNIQA Kontakt centar za korisnike zdravstvenog osiguranja na broj telefona sa kartice, putem imejla: [email protected] ili putem online aplikacije na uniqa.rs
- Online prijava šteta dostupna 24 časa na vebstranici uniqa.rs
- Telefonska prijava šteta, pozivom na broj 011/20 24 100, kao i putem imejla: [email protected] i [email protected]
- Video – procena šteta, uz pomoć mobilnog telefona ili tableta tokom video poziva završava se procena štete na vozilu ili imovini i razmenjuje neophodna dokumentacija
- Viber broj za korisnike putnog osiguranja za prijavu iznenadne bolesti ili nezgode u inostranstvu: +381 63 36 75 99, kao i Centar za pomoć na broj telefona + 381 11 36 36 955
- Centar za pomoć na putu, dostupan u Srbiji i inostranstvu pozivom na broj: 011/36 36 960.
U cilju maksimalne zaštite zdravlja, pozivamo klijente da koriste onlajn i telefonske usluge kako bismo zajedno, do povratka na redovne aktivnosti savladali sve izazove, čuvajući sebe i svoje bližnje.
Sve informacije o koronavirusu možete pronaći u posebnoj rubrici na našem sajtu COVID-19.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo